קורס מזכירה רפואית באשדוד

קורס מזכירה רפואית בפיקוח משרד הכלכלה

קורס מזכירה רפואית בפיקוח משרד הכלכלה הוא קורס מרתק המשלב בתוכו את הנושאים המרתקים של עולם הרפואה כגון: אנטומיה, פיזיולוגיה, ניתוחים, רפואה מתקדמת ועוד… לצד לימודי ניהול המשרד או הקליניקה. המזכירה הרפואית היא בעצם הגורם המקשר בין הרופא, המשרד והמטופל ואחריות רבה מונחת על כתפיה. בתום הקורס הסטודנטים יכולים להשתלב הן במערך משרדי הרפואה הציבוריים כגון בתי חולים וקופות חולים והן במרפאות רפואיות בקליניקות פרטיות כך שאפשרויות העבודה הן רבות ומגוונות והביקוש למקצוע בעולם התעסוקה רק הולך וגדל.

קורס מזכירה רפואית  – בואו לעשות את הבחירה הנכונה

לימודי מזכירה רפואית בפיקוח משרד הכלכלה הוא אחד מקורסי הדגל שלנו במכללת אורנס לניהול. המכללה מכשירה את הסטודנטים ומעניקה להם כלים תיאורטיים בדמות 340 שעות לימוד ובנוסף סטאז’ בבתי החולים באיזור שם הם עוברים הכשרה מקיפה של 60 שעות של ניסיון מעשי בעבודה אמתית בתחום על מנת להגיע מוכנים אל העולם האמתי.

את המרצים המלמדים בקורס בחרנו לאחר תהליך קפדני ביותר של בחירה וזאת על מנת להעניק לסטודנטים שלנו את הטוב ביותר מפני שאחרי ככלות הכל ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. כמו כן, קבוצות הלימוד בקורס הינן אינטימיות עם מספר מצומצם של תלמידים וזאת תוכנן לאחר מחשבה כי כך נוכל להעניק להם את היחס האישי והליווי הצמוד שאנו מאמינים שמגיע לכל אחד ואחת מהם.

ההרשמה לכרטיס הכניסה שלך לעולם המרתק הזה בעיצומה. תנאי הקבלה לקורס הם 12 שנות לימוד, רצון ורצינות ומשם אנו כבר נדאג לכל השאר.

בסיום הקורס ייגשו הסטודנטים אשר יעמדו בתנאים למבחן של משרד הכלכלה ובמידה ויעברו הם יקבלו את התעודה הממשלתית הנכספת.

מלבד הקורס הזה אנו מציעים עוד שלל קורסים במקצועות הנחשבים והמבוקשים ביותר בשוק התעסוקה. צרו עמנו קשר ואנו נדאג שאחד מהמומחים שלנו יידעו להקשיב לכם, לנתח את המצב ולהמליץ לכם על המסלול הישיר בדרך אל הקריירה הנחשקת.

קורס מזכירה רפואית

לימודי מזכירה רפואית באשדוד

בכל אזור הדרום הביקוש לעובדים מיומנים ומקצועיים הולך וגובר ודווקא כעת כדאי לך להצטרף לגל הזה ולקדם את עצמך. קורס מזכירה רפואית באשדוד מעניק לך אפשרות להיות האדם הנכון במקום הנכון ולהרוויח את המשכורת הבטוחה והגבוהה שאת מחפשת. תפקיד אחראי כמו ניהול מרפאה הוא ללא ספק תפקיד מבטיח שמכללת אורנס להכשרות מקצועיות מכשיר אותך אליו. כמו כן, מדובר בקורס מפוקח ומוכר על ידי המדינה.

לימודים תחילה, קריירה אחר כך

מי שלומדת קורס מזכירה רפואית אשדוד יכולה להגיע לתפקיד זה בכל מקום בארץ ובכל מגזר. מכללת אורנס להכשרה מקצועית מציעה לכם את הקורס הטוב ביותר בתחום זה עם המורים המומחים והמנוסים ביותר. את תקבלי את כל הידע שנחוץ לך כדי לנהל מרפאה ולטפל בלקוחותיה, וגם תשמעי איך זה עובד באמת בשטח.

למה קורס מזכירה רפואית באשדוד יכול להתאים לך?

  • מזכירות רפואית היא עבודה שדורשת שילוב מיומנויות ומתאים למי שיש לה שאיפות גדולות להתקדם ולממש את עצמה. מי שיש לה גם יכולת הבנה ואמפתיה למטופלים והרבה סבלנות לכל מי שפונה בשאלות ובבקשות אישיות, ויש לה גם יכולת לארגן ולסדר ולטפל בכל הפניות האלה כדי למצוא פתרונות, היא בדיוק מי שתפקיד זה מתאים לה.
  • רופאים ואחיות ישמחו להיעזר בעובדת בעלת כישורים, כזו שהם יכולים לסמוך עליה בכל שאלה או בעיה ולהפנות אליה את המטופלים להמשך טיפול. אם אפשר לסמוך עלייך כך, את בהחלט יכולה להיות מזכירה רפואית.
  • מכיוון שתחום הרפואה הוא תחום נצחי ולעולם יהיה לו ביקוש, גם למקצוע שלך כמזכירה רפואית יש עתיד בטוח והרבה אפשרויות קידום. ככל שתשקיעי יותר בלימודים וברכישת ניסיון רלוונטי, תוכלי להגיע לתפקידי ניהול ולא רק פקידות ומזכירות.
  • זהו תחום מגוון שאפשר לעבוד בו גם במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי. בשנים האחרונות יש עוד ועוד מכונים רפואיים ומרפאות מגוונות בתחומים רפואיים ומשיקים לרפואיים; גורמים שמעדיפים מי שלמדה מזכירות רפואית כדי לנהל את המכון שלהם ולטפל בלקוחות המרפאה. זוהי פרנסה בטוחה שמציעה גם גיוון גדול.

קורס מזכירות רפואית בדרום

כשאנחנו מגיעים למשרד של המרפאה או של קופת החולים, האדם הראשון שאנחנו פוגשים שמשאיר עלינו את הרושם החזק ביותר היא המזכירה. קורס מזכירה רפואית בדרום הוא הקורס שיעזור לך למצוא עבודה שבה תוכלי לעזור למטופלים להרגיש בנוח במקום שאליו הם מגיעים עם חרדות וקשיים אישיים, ולסייע להם בכל מה שנדרש להם. מכללת אורנס מציעה לך קריירה שממנה תוכלי להגיע גם לתפקידים ניהוליים ובכירים אם רק תשקיעי בעצמך ובשאיפות שלך.

להתחיל במקום הכי טוב

את המקצוע הזה מומלץ ללמוד במקום הכי טוב לכך, במכללה שגם יכולה להבטיח פיקוח והכרה של משרד הכלכלה. קורס מזכירה רפואית בדרום הוא קורס מקצועי רציני במכללת אורנס להכשרה מקצועית, שפותח בפנייך את הדרך לקריירה מכניסה ויציבה, שבה הכול תלוי בך ובמוטיבציה שלך לנהל כמו שצריך את המרפאה.

קורס מזכירה רפואית בדרום הוא רק ההתחלה

  • השירותים הרפואיים שאנחנו מקבלים ניתנים לא רק על ידי אנשי מקצועות הרפואה, אלא גם על ידי כוח עזר ופקידים שמתמחים בכל מה שקשור בזה. מזכירות רפואיות הן הצוות המשרדי שאמור להתמצא בכל הנהלים הביורוקרטיים הסבוכים אבל גם להגיש לנו את הטפסים הנכונים לכל פרוצדורה רפואית. את כל החומר הזה והגישות שנכון ליישם בטיפול בלקוחות לומדים בקורס המקצועי והיסודי הזה.
  • אם את יודעת שחוץ ממשיכה לתחום הרפואי ולעזרה לאנשים, את גם מסודרת, מאורגנת ואחראית, התחום הזה הוא אידיאלי בשבילך. תוכלי לעזור לעשות סדר במסמכים הרפואיים החיוניים כל כך מבלי לאבד אותם ואת המידע החשוב בהם וגם להפנות ולטפל במטופלים בצורה אמפתית ומבינה. זה בדיוק מה שהם היו רוצים לראות כשהם באים למרפאה.
  • מרפאות יכולות להיות בכל גודל וצורת התארגנות. את יכולה למצוא עבודה גם במרפאות פרטיות וגם בציבוריות, גם בבתי חולים וגם בקופות חולים, ולמצוא את הדרך להתקדם לאט במעלה סולם התפקידים עד לניהול מרפאה. שם תוכלי להגשים לגמרי את השאיפות המקצועיות שלך – אם את באמת אוהבת את התחום ויודעת שאת יכולה לעזור ולעשות זאת הכי טוב. זוהי בהחלט הגשמת חלום אישית ולא רק מקצועית.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים