בואו ללמוד מקצוע שתמיד יש אליו דרישה

הקורס ללמידת מזכירות רפואית הוא קורס אשר מעניק הכשרה מקצועית בתחום האדמיניסטרציה הרפואית. בתור מזכירה רפואית תוכלי להגיש את מועמדתך לעבודה במוסדות וארגונים רפואיים שונים, וגם במרפאות פרטיות. הצטרפי אל סטודנטיות רבות אשר בחרו בתחום זה כקריירה לחיים ובואי ללמוד במכללת אורנס לניהול בע”מ, המתמחה בתחום זה ועוד תחומים רבים אחרים.

מהן דרישות התפקיד?

כמזכירה רפואית את תהיי זו אשר מנהלת את המשרד שבמקום שבו תעבדי. לשם ביצוע התפקיד על הצד הטוב ביותר, תזדקקי לידע רב בתחום שאותו תוכלי לרכוש בקלות באמצעות קורס מזכירה רפואית. חלק מדרישות התפקיד כוללות הבנה בשפה האנגלית, רישום רפואי וכמובן עבודה על תוכנות מחשב שונות, החל מ Word ו-Excel, וכלה בתוכניות גבייה אשר יאפשרו לך לגבות תשלום עבור השירותים השונים. פן נוסף שבו תעסקי הוא ניהול לוחות הזמנים של הצוות הרפואי. בין אם תצטרכי לתאם פגישות מקצועיות עם רופאים נוספים, ישיבות צוות והנהלה, תיאום ייעוצים או טיפולים עם מטופלים, קביעת הרצאות ו/או תיאום מול גורמים אלו במידת הצורך ועוד.

ביטחון תעסוקתי

ישנם לא מעט מקצועות אשר אינם מבטיחים לעובדים בהם ביטחון תעסוקתי. אפילו תחום ההייטק הנחשב לטופ שבטופ, יכול להיות דורסני ולפטר עובדים בשנות הארבעים לחייהם. קורס מזכירה רפואית יעניק לך את הידע הנדרש לשם בניית קריירה שיש בה עבודה בכל עת. בנוסף, תוכלי להתקדם בתחום זה מבלי להיות תלויה בשיקולים וגורמים שמתקיימים בתחומי מקצוע אחרים שבגינם מפטרים עובדים. לגיל ומצבך המשפחתי אין קשר עם  תפוקתך וידיעותייך במקצוע, ותוכלי להבטיח את עתידך הכלכלי בתחום שישרת אותך נאמנה לאורך השנים.

צועדים איתך יד ביד

במכללת אורנס לניהול בע”מ היא אינה כמכללה “רגילה” או “עוד מכללה”, מדובר במוסד לימודי מכובד בעל ותק ומוניטין אשר מכשיר אלפי סטודנטים בתחום זה ובתחומים נוספים. הלימודים במכללה יאפשרו לך ליהנות מקבוצות למידה קטנות ופרטניות, שבהן המרצים יכולים להעניק לכל סטודנט וסטודנטית את היחס האישי ותשומת הלב שהם זקוק לה. הליווי הצמוד לאורך כל שנות הלימוד במכללה, הוא המבטיח הצלחה רבה בתחום שבו בחרת.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים