בואו ללמוד קורס שאחריו תשתלבו בקלות בעבודה

בקרה מספרית ממוחשבת (CNC) היא תהליך ייצור שבו כלים ומכונות מופעלים באמצעות תוכנת מחשב מתוכנתת מראש. קורס cnc צפון, בתוכנית הלימודים של מכללת אורנס, המכללה המקצועית הרב תחומית, מכשיר תלמידים לקריירה בתחום, עם למידה מעשית ותיאורטית, בהדרכת מיטב המרצים מהתעשייה. נדרש ידע מקצועי מקיף כדי לבצע את כל תחומי האחריות הנדרשים לעיסוק בתחום, ואצלנו תקבלו את כל ההכשרה השלמה הדרושה כדי להתחיל לעסוק בתחום.

המאפיינים הייחודים של הקורס

CNC מגדיר כיצד כל חלק במכונה פועל ליצירת חלקים. זהו תהליך שבו כלים ומכונות כמו מטחנות, טחנות ומחרטות חותכים ומסיימים חלקי אב טיפוס המשמשים במוצרים כמו מכוניות. במסגרת לימודי קורס cnc בצפון, התלמידים לומדים להפעיל את התוכנה המשמשת במכונות CNC ונקראת “קוד G”, ולומדים איך להשתמש בה לתכנון, ייצור וכתיבת תוכניות בקוד G, להפעלה ושליטה במכונות כמו מחרטות, מכונות ריתוך ונתבים, עם תוכנת מחשב שמבצעת אוטומציה ומנטרת את תנועות המכונות הללו כשהן משנות את חלקי המתכת, העץ או הפלסטיק. נדרשת הכשרה תיאורטית מקיפה בתחום, כולל הכשרה טכנית במסגרת קורס cnc בצפון, כדי להיות מכונאי CNC. אם אתם ברמת מתחילים, תצטרכו ללמוד את הקורס השלם עד להשגת ההסמכה הדרושה. אם אתם מעוניינים להשיג עבודה בתחום ברמת התחלה וכבר יש לך ידע בסיסי ב-CNC, תוכלו ללמוד במתכונת קורס קצרה יותר, רק קחו בחשבון שתידרשו לעבור אימונים מעשיים, שדורשים השקעת זמן נוסף.

אימונים להשגת המיומנות והתחלת העבודה בסיום הקורס

לאחר סיום קורס cnc בצפון, מגיע שלב יישום הידע. התלמידים יכולים לעבוד עם יצרן בתחום, או למצוא תוכנית הכשרה או חניכה, ולעבור התלמדות במשך פרק זמן של שנה לפחות, לפני שניתן יהיה לקבל עבודה כמפעילי מכונות. תלמידי הקורס מקבלים את האישורים הנדרשים לעבודה בתחום, ולימודים במכללה שיש לה מוניטין מעולה של קורסים מובחרים, יאפשרו לכם להצטיין ולבלוט בתחום. עם סיום הקורס והשלמת תוכנית ההכשרה, ניתן להגיש מועמדות למשרה ולהתחיל לעבוד כמכונאי או מפעיל CNC. תוכלו לעדכן את קורות החיים שלכם ולחפש את מקום העבודה המתאים כדי להגיש מועמדות למשרות.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים