הגנה על אנשים אחרים מרגשת אתכם?

קציני ביטחון מסייעים בהגנה על רכוש, עובדים, דיירי בניינים, מקומות ציבוריים ואזרחים. במהלך קורס קציני ביטחון, התלמידים לומדים מיומנויות של פיקוח במגוון רחב של מסגרות, כולל קניונים, בנקים, מקומות בילוי, רכבי תחבורה ציבורית, מוזיאונים ובתי חולים. מכללת אורנס לניהול בע”מ מציעה קורסים במגוון תחומי תעשייה מבוקשים ומכשירה מדי שנה מאות בוגרים במקצועות מבוקשים ומשתלמים.

מאפייני קורס הקצינים

לקציני ביטחון עשויים להיות מספר תפקידים שונים בהתאם לתפקידם ולארגון שבו הם עובדים. באופן כללי, אנשי מקצוע אלו מגנים על בטיחות אנשים ורכוש בארגון או בסביבה שבה הם מועסקים. במהלך קורס קציני בטיחות, התלמידים לומדים לצפות בתצוגות של צג המצלמה, להסתובב בנכסים כדי לאתר כל פעילות או מצב חשוד, לצפות באנשים שנכנסים לנכסים, להשגיח על אזורים מסוימים כדי לאתר בזמן כל סימן להתנהגות חשודה, ולטפל במצבי חירום לפי הצורך. הקורס מלמד את חשיבות השמירה על הכושר הגופני הבריא, כולל המיומנויות הנדרשות להשגת כישורי תצפית מצוינים ותשומת לב לפרטים. בנוסף, המדריכים בקורס מלמדים את הבנת הקודים הבטיחותיים למקומות עבודה שונים, שימוש בטוח בנשק, ומתרגלים עם התלמידים מיומנויות מעקב אחר הוראות. התלמידים לומדים למנוע מצבים שעלולים להיות מסוכנים ולהבין את הפרוטוקולים המורים על הזמנת המשטרה בעת הצורך. לאחר קורס קציני בטיחות, חלק מהתלמידים מחליטים להמשיך גם ללימודי מיומנויות לחימה, אימוני הגנה עצמית ומיומנויות קרב מגע.

קורסים למתקדמים

קורסי המשך בתחום כוללים גם מיומנויות התנהגות במצבי חירום וטיפול בראיות, טכניקות אבטחה מתקדמות, שיטות חקירות, כתיבת דוחות לאחר אירועים ביטחוניים עם לימודים תיאורטיים ומעשיים שמיועדים להקנות לתלמידים את כל המיומנויות המקיפות הנדרשות, ובמיוחד מיומנויות שימוש בטוח בנשק. עם סיום קורס קציני בטיחות, ובהתאם לרמת ההכשרה, הבוגרים יכולים להתקבל לעבודה באבטחת שדות תעופה, ליווי חמוש לרכבים משוריינים, הגנה על אנשי ממשלה בכירים, או כל תחום תעסוקה אחר שדורש את הכישורים הייחודיים למקצועות האבטחה המורכבים. למכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית לקורסים מובחרים, יש ותק של שנים רבות בהכשרת קציני בטיחות ברמות שונות, ועובדים שמתקבלים לעבודה כמעט בכל מגזר בתעשייה.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים