הכשרה מקיפה בנוסף ללימודים המקצועיים

במסגרת תוכניות הלימודים במכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית, שמספקת קורסים מובחרים, ניתן ללמוד קורס טכנאי מכשור רפואי, במהלכו סטודנטים לומדים את תיאוריית האלקטרוניקה הביו-רפואית, נהלי פעולה בטוחים ואת העקרונות הפיזיולוגיים הבסיסיים של מכשירים רפואיים נפוצים. בתוכנית הלימודים, הסטודנטים מכירים את הכלים הסטנדרטיים של המקצוע, לרבות מכשירים אלקטרוניים, מחשבים ותוכנות מיוחדות המשמשות להתאמה, פתרון תקלות ותיקון ציוד רפואי. עם התמקדות בציוד ומכשור רפואי מתקדם, קורס טכנאי מכשור רפואי מספק לסטודנטים ידע נרחב בתפקוד ציוד רפואי. התלמידים מקבלים הבנה של נהלי התכנון, התיקון והתחזוקה כדי לוודא שציוד ומכשירים רפואיים מתקדמים פועלים כראוי.

הכשרה במסגרת קורס טכנאי מכשור

קורס טכנאי מכשור רפואי מכשיר את התלמידים להתקין, לפתור תקלות, לטפל, לתקן ולתחזק ציוד ומכשירים רפואיים מתוחכמים. שיעורי הקורס מספקים סקירה כללית של מושגים ועקרונות מאחורי השימוש והתפעול של ציוד המשמש לאבחון וטיפול במצבים בריאותיים שונים. במהלך הקורס, מוצב דגש על טכניקות נכונות של בדיקת ציוד רפואי ותקני בטיחות. הקורס מספק לתלמידים את הכישורים הטכניים והידע הרפואי הדרושים לתחזוקה ותיקון של ציוד רפואי מורכב, כגון מכשירי אולטרסאונד, דפיברילטורים, מדי דופק ומכונות רנטגן. תכנית הלימודים כוללת גם קורסים המסייעים בבניית מיומנויות תקשורת חזקות והכנת תלמידים לעבודה יעילה עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות. קורס טכנאי מכשור רפואי מוצע במכללה מקצועית רב תחומית שמכשירה את התלמידים עם הידע התיאורטי והמעשי המקיף הנדרש להתחלת עבודה בתחום.

אפשרויות קריירה פופולריות

בנוסף להזדמנויות קריירה ברמת הכניסה בתחום, בוגרי הקורס יכולים להשתמש בידע ההנדסי והביולוגי שלהם כדי לקבל תפקידים ניהוליים או פיקוחיים בתעשייה. הזדמנויות עבודה עבור טכנאי ציוד רפואי עם רמת הכשרה של קורס טכנאי מכשור רפואי עשויות לכלול את התמחויות כמו עיבוד הדמיה רפואית; מחשוב ביו-רפואי; והנדסת ביומכניקה. תלמידים שסיימו את הקורס ערוכים לקריירות התחלתיות בסביבת ההייטק של תעשיות הבריאות והרפואה של היום, ולהרוויח משכורות גבוהות. במכללת אורנס לניהול בע”מ, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, קיימות מספר אפשרויות לימודים מקצועיים בתוכניות קורסים שמספקים היכרות בסיסית עם תחום הטכנולוגיה הביו-רפואית, במסגרת קורס טכנאי מכשור רפואי או ללמוד את תוכנית הקורס למתקדמים.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים