חולמים על קריירה בתור אופטיקאי?

קורס אופטיקהקריירה כאופטיקאי היא חיונית לעבודה כחלק מצוות רפואי לבריאות העיניים. קורס אופטיקה במסגרת תוכנית הלימודים של מכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית, מאפשר לתלמידים ללמוד את ההכשרה המקצועית התיאורטית והמעשית הנדרשת להתחלת הקריירה בתחום. הראייה היא אחד מאברי החישה החשובים ביותר לגוף. יחד עם זאת, היכולת לראות אינה מספיקה, מכיוון שיש צורך בראייה ברורה, ולפעמים יש מצבים שבהם הראייה נוטה להיטשטש או שאנשים סובלים מבעיות עיניים. אביזרי ראייה הופכים היום להכרח, אופטיקאים שסיימו קורס אופטיקה הם מומחים לטיפול בעיניים המשתמשים במרשם שרופא אופטומטריסט או רופא עיניים כותבים, כך שללא אופטיקאי, לא ניתן להשיג את המשקפיים המתאימים.

יסודות הקורס

במסגרת הקורס, התלמידים לומדים לבצע בדיקות ראייה ולנתח את התוצאות. בדיקות עיניים שגרתיות הן קריטיות מכיוון שניסיון לתקן את הראייה ישפר את רמת התפקוד היומיומי של אנשים שזקוקים למשקפיים או לעדשות מגע. קורס אופטיקה מלמד איך לזהות במדויק בעיות ירידה בראייה, ולמרות שאופטיקאים אינם רושמים תרופות או מבצעים ניתוחים, הם בודקים את הראייה לפני שהם מספקים את המרשם למשקפיים. אופטיקאי מתאים את משקפי הראייה ועדשות המגע שנקבעו וממלא את המרשמים מחדש בעת הצורך. הוא גם עונה על שאלות כלליות הנוגעות לטיפול בעיניים, אבל אינו מבצע אבחונים או טיפולים במחלות עיניים.

ללמוד במכללה מובילה

אופטומטריסט הוא ספק טיפול רפואי המתמקד בתפקוד ומצבי עיניים. במהלך קורס אופטיקה, התלמידים לומדים לחקור, לזהות ולנהל מידע על הראייה, ולרשום את מספר המשקפיים או עדשות המגע המתאים ביותר. בנוסף לסיוע ללקוחות עם צורכי המרשם וסגנון המשקפיים שמתאים להם, אופטיקאים מבצעים גם פעילויות מסוימות של תמיכת לקוחות. לדוגמה, לאחר שהמשקפיים מורכבות במעבדה ומגיעות למרפאת העיניים, לבית המרקחת או לחנות המשקפיים, אופטיקאים בודקים את תקינות המשקפיים, ומבצעים שיפורים והתאמות, להשגת ראייה מושלמת. במכללת אורנס לניהול בע”מ, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, התלמידים מקבלים את כל ההכשרה התיאורטית והמעשית הדרושה להם להתחלת קריירה כאופטיקאים, עם יחס אישי לכל תלמיד, וליווי של מיטב המרצים גם לאחר סיום הקורס.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים