חשב שכר בכיר המסלול המשולב 

חשב שכר בכיר המסלול המשולב איפה שבן אדם מקבל משכורת ישנו חשב שכר אשר מכין לו אותה. מכאן מן הסתם נובע שהביקוש בשוק התעסוקה לכאלו הוא בלתי נגמר. ביטוח, שכר, מיסים, פנסיה, זכויות וחובות העובדים והמעסיקים הם רק חלק מהנושאים בקורס חשב שכר בכיר המסלול המשולב של מכללת אורנס לניהול. הקורס מכשיר את בוגריו לעסוק בתפקידי מפתח ולאייש משרות נחשקות בכל ארגון, עסק, חברות ותאגידים. הקורס הנמשך כ – 150 שעות אקדמיות מכשיר את בוגריו במגוון רחב של נושאים מעולם חישוב השכר ביניהם: בדיקת תלוש שכר, דיני עבודה, חוקי הביטוח הלאומי וחוקים שונים כגון: אבטלה, נפגעי עבודה ביטוחי זקנה והכנסות חייבות ופטורות. ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, חוק הפנסיה וקופות גמל ומיסוי, תוכנות שכר שונות, מענקים, הסכמי עבודה כולל הסכמים קיבוציים, ענייני מס כדוגמת: תכנון מס, דיני מס ההכנסה, זיכויי מס והטבות וחישובי מס. כמו כן נלמדים תפקידיו ואחריותו של חשב שכר בכיר. בתום הקורס הסטודנטים אשר יעמדו בדרישות ויעברו את בחינות הלשכה יקבלו את התעודה היוקרתית של  קורס חשב שכר מטעם לשכת רואי החשבון הישראלית וישתלבו בעולם שאפשרויות הקידום בו רבות יותר מאשר רוב המקצועות בעולם התעסוקה הישראלי.

חשב שכר בכיר המסלול המשולב  – מימוש הפוטנציאל שלכם

הדלק שלנו במכללת אורנס לניהול הוא השילוב של הבוגרים שלנו בשוק התעסוקה בכל קורס וקורס בו הם מוכשרים אצלנו מתוך שלל הקורסים אותם מציעה המכללה. בין אם אלו חיילים וחיילות לאחר השחרור, אנשים המעוניינים בהסבת מקצוע לאחד בו הם יממשו את הפוטנציאל הגלום בהם או אנשים שהבינו כבר שתואר ראשון הוא לא ערובה לשום דבר בייחוד בימינו כאשר האנשים המאיישים את המשרות המבוקשות הם בעלי מקצוע ולאו דווקא טייטל. דברו אתנו ונדע להתאים לכם מסלול אשר יסלול לכם את הדרך לעתיד פיננסי נפלא ומלא עניין ואתגרים.

לימודי חשב שכר בכיר בפיקוח לשכת רואי החשבון

שכר, מיסים, פנסיה, ביטוח זכויות וחובות העובדים והמעסיקים ועוד נושאים מורכבים הקשורים במשכורות, בחובות ובזכויות העובד השכיר בפני רשויות המס בישראל. על תחומים אלו אמון חשב השכר הבכיר בחברה במשכורתו של כל עובדת ועובד בכל עסק, חברה וארגון. מכך נובע שההיצע בתחום עולה על הביקוש ושוק העבודה רק ממתין לאנשים בעלי הסמכה בתפקיד הנחשק. לימודי חשב שכר בפיקוח לשכת רואי החשבון במכללת אורנס לניהול מקנה ידע תיאורטי רב וכמו כן, מכין את הסטודנטים בעזרת תרגול מעשי רב ושליטה בחומר, לבחינות ההסמכה של לשכת רואי החשבון בישראל. הקורס מכשיר את בוגריו לעסוק בתפקיד מפתח ובעל עמדה בכל ארגון ועסק.

בין שאר הנושאים הנלמדים בקורס ניתן למצוא: בדיקת תלוש שכר. חוקי הביטוח הלאומי ועוד חוקים כגון: נפגעי עבודה, אבטלה, ביטוחי זקנה והכנסות חייבות ופטורות, קרנות פנסיה והשתלמות, ביטוחי מנהלים, חוק הפנסיה וקופות גמל ומיסוי, דיני עבודה, ביטוחי מנהלים. מענקים, הסכמי עבודה, הסכמים קיבוציים וענייני מס כדוגמת: דיני מס ההכנסה, תכנון מס, זיכויי מס והטבות וחישובי מס ועוד… כל ארגז הכלים אותו נצטרך על מנת לצאת אל עבר קריירה משגשגת.

מכללה שהיא כולה בית

עוד מהרגע הראשון בו ייסדנו את המכללה קיבלנו על עצמנו החלטה שכל הקורסים אותם נעביר יתבצעו בקבוצות המכילות מספר מצומצם של אנשים אשר יקבלו ליווי צמוד ויחס אישי על מנת להבטיח את הצלחתם בתחום הנלמד והכנתם לקראת המבחנים של משרד הכלכלה. עם המרצים הטובים ביותר אשר נבחרו בקפידה, כיתות הלימוד המזמינות וצוות המכללה האדיב אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע שהיעד שלו הוא חד משמעית העתיד התעסוקתי שלכם. רוצים לשמוע עוד? אנחנו רק במרחק טלפון אחד.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים