טכנאי מכשור ביו – רפואי ( BIO MEDICAL TECHNICIAN )

MRI, EEG, ESG, CT, כל אלו הם רק חלק קטן מהמכשירים המשרתים את עולם הרפואה. הרפואה בישראל היא מהמתקדמות בעולם המערבי, אך יותר מהרפואה, תעשיית ההייטק הישראלי היא בין המובילות בעולם כולו. ככל שעוברים הימים, מדיי יום ביומו, מכשירים רפואיים חדשים נכנסים לתעשיית הרפואה והשוק הזה הוא אחד מהרווחיים ביותר בעולם כולו ומגלגל מיליארדי דולרים מידי שנה. כפועל יוצא מזה, קורס טכנאי מכשור רפואי הפך לאחד מהמקצועות המבוקשים, הנחשקים והמרתקים בעולם הרפואה. הטכנאי מכשור ביו – רפואי (    BIO MEDICAL TECHNICIAN  ) אמון לא רק על המכשירים הרפואיים, במידה רבה הוא אמון גם על חיי האדם שהם אמונים להציל. אין פלא שיותר ויותר אנשים נוהרים להיכנס לתחום ונרשמים למסלול המכשיר אותם להיות מומחים במכשור רפואי במכללת אורנס לניהול.

טכנאי מכשור ביו – רפואי (    BIO MEDICAL TECHNICIAN  ) – לא כמו כולם

המכללה מציעה לסטודנטים ערך מוסף המעמיד אותם בנקודת זינוק עם יתרון ענק על מוסדות הלימוד האחרים. אנחנו לא רק מדברים, אנחנו עושים! במהלך הקורס, לצד לימודי התיאוריה אנו משלבים לימודים מעשיים במחלקות הטכנולוגיות של בית החולים רמב”ם ובעתם זה מכינים את הסטודנטים שלנו לעולם האמתי כאשר במקביל הם זוכים לעדיפות המקומות העבודה אשר מחפשים אנשי מקצוע שכבר התנסו בדבר או שניים.

הנדסאי מכשר רפואי

טכנאי מכשור ביו – רפואי (    BIO MEDICAL TECHNICIAN  ) – ללמוד באווירה אחרת

לימודי מכשור רפואי הוא אחד המסלולים אותם אנו מלמדים מלווים על ידי כמה עקרונות שאנו מתעקשים עליהם מהיום שנוסדה המכללה.

  • המכללה בחרה בפינצטה את המרצים ואנשי המקצוע אשר מעבירים את הקורסים. הקפדנו על תהליך גיוס של מרצים מהשורה הראשונה מעולם המוסדות המלמדים לימודים מקצועיים והאקדמאיים.
  • תכננו את מסלולי הלימוד כך שגם אנשים עובדים ואלו המנהלים חיי שגרה רגילים יוכלו להצטרף בעזרת מסלולי הבוקר והערב המשולבים.
  • בכל מחזור לימודים אנו מקבלים מספר קטן של נרשמים על מנת שכל אחד יוכל לקבל את היחס האישי הראוי והליווי הצמוד של הצוות המקצועי.

הצוות המקצועי של מכללת אורנס לניהול מחכה לכם. אם אתם רציניים וקיבלתם החלטה לרכוש מקצוע לחיים אנחנו פה בכדיי לתת לכם עצה טובה לקריירה מצליחה. השאירו פרטים באתר שלנו או חייגו אלינו ומשם אנחנו כבר נדאג לכל.

התמחות מעשית במכשור רפואי מתקדם בבית החולים רמב”ם

יש לימודי טכנאי מכשור רפואי ויש לימודי טכנאי מכשור רפואי התמחות מעשית במכשור רפואי מתקדם בבית החולים רמב”ם אשר מעצים את הידע שלכם וההכנה לעולם האמתי, יתרון יסולא מפז על פני אנשים שלמדו רק את הלימודים התאורטיים. טכנאי המכשור הרפואי הנו מקצוע מרתק, נחשק ומבוקש בעולם הטכנולוגי. דיאגנוזות ובדיקות רבות אשר בעבר היו מבוצעות בצורה ידנית חלפו מן העולם והיום המכשירים המתקדמים הקיימים בשוק מחליפים את כוח האדם האנושי. תחום הרפואה בישראל הוא מהמתקדמים והמובילים בעולם כולו וכפועל יוצא מכך גם המכשור הרפואי וחברות ההזנק המפתחות אותו. מדובר על שוק שמגלגל מאות מיליוני דולרים ואף יותר מדיי שנה בשנה והוא נמצא במגמת עלייה מתמדת באופן מתמיד. יחד עם זאת, האנשים המוכשרים לעסוק בתחום קטן ממספר המקומות הזקוקים להם וזה יוצר ביקוש ענק ואפשרויות תעסוקה רבות הטומנות בחובן הזדמנות יוצאת מן הכלל להיכנס לתחום שעתיד בעתיד הקרוב לגדול אף יותר.

עושים, לא רק מדברים

כפי שפתחנו וכתבנו התמחות מעשית במכשור רפואי מתקדם בבית החולים רמב”ם נותן נקודת פתיחה פנטסטית לאלו המסיימים את תהליך ההכשרה והם מקבלים עדיפות ראשונה בקרב חברות, ארגונים ואף תאגידי ענק בבואם לראיון העבודה. זה בדיוק מה שאנחנו במכללת אורנס לניהול מציעים לסטודנטים שלנו. מסלול בו הם חווים בזמן אמת ובאופן מעשי עבודה בבית החולים ומתנסים בפתרון בעיות ותיקון שבאף מוסד לימודי אחר אשר מלמד רק את התיאוריה הם לא יוכלו לקבל.

זה הזמן שלכם לתפוס את הרכבת אל ההצלחה שלא עוצרת בתחנות הביניים ולהצטרף לקורס עם מספר תלמידים מצומצם שמקבל ליווי ויחס אישיים ועבודה בכיתות אשר מצוידות במכשור המתקדם ביותר עם התנאים האופטימליים על מנת לתת לכם את כל ארגז הכלים לעולם האמתי. כפי שמשתמע מכך, מספר המקומות מוגבל. צרו עמנו קשר עוד היום על מנת לשריין לעצמכם גם מקום ברכבת.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים