לא לוותר על הטוב ביותר

אנחנו חיים לשמחתנו במדינה מתוקנת, מדינה בה לכל עובד יש חובות אבל יש לו גם את הזכויות שלו. מי שחושב שנעשה איתו אי צדק או שהוא לא קיבל את מלוא זכויותיו כעובד יכול ללכת ולדרוש אותן, אבל אין שום סיבה להגיע לזה אם מנהלי העסק פועלים כחוק ואם מי שמטעמם אחראי על נושא השכר, עושה את עבודתו נאמנה. חשב השכר נמצא בעמדה חשובה מאוד בעסק וזה מקצוע נדרש ומבוקש. אם גם אתם חושבים על לימודי חשב שכר אתם בכיוון הנכון, בכיוון של מקצוע מעניין ומרתק, ובכיוון של שכר מכובד. ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” תוכלו ללמוד את התחום בצורה מעמיקה ולקבל את התעודה הרלוונטית.

במה עוסקים במהלך לימודי חשב שכר?

לימודי חשב שכר הינם לימודים מעמיקים ומקיפים, לימודים שאחריהם אפשר להתחיל ולעבוד בתחום. במהלך הלימודים עוסקים לא מעט בדיני עבודה שהם בעצם הבסיס להכול, מהן הזכויות והחובות של העובדים. לומדים גם על קרנות פנסיה ועל קופות גמל כמו גם על מיסים שגם הם כאמור נוגעים ישירות לשכר העובדים.

מה עוד כוללים לימודי חשב שכר? הם כוללים התמקצעות בתוכנות שכר שונות. התוכנות הללו יהוו כלי עבודה משמעותיים וצריך להכיר אותם, להתנסות בהן ולדעת איך עובדים איתן. בנוסף, לומדים על ביטוחי מנהלים כמו גם על הביטוח הלאומי, על ביטוח זקנה ועל נפגעי עבודה. גם מענקים, פיצויי פרישה וכספים אחרים שרלוונטיים לשכר נכללים בלימודים. עם עמידתכם בקריטריונים תקבלו תעודה בהסמכת לשכת רואי החשבון בישראל.

אם אתם חושבים על לימודי חשב שכר אתם צריכים לעשות אותם במכללה בה תצאו עם כל הכלים הרלוונטיים ואין כמו “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” למטרה הזו. זו מכללה עם צוות מורים מסור ואיכותי, מכללה בה כל החומר מועבר במקצועיות הגבוהה ביותר. שנים של ניסיון ואין סוף סטודנטים מרוצים הם אלו ששמים את המכללה בפרונט, הם אלו שהופכים אותה למבוקשת כל כך.

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף אתם מוזמנים לחייג למספר 04-8850888 וצוות המכללה ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם מענה על כל דבר ועניין.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים