להבטיח את העתיד, ללמוד קורסים מקצועיים

קורסים מקצועיים

להרבה מאוד צעירים וצעירות אין כוח או רצון לבזבז הרבה שנות לימוד תיאורטי שלאחריהן לא ברור מה עושים עם הידע שלא בהכרח מתחבר למציאות בשוק העבודה. לכן מעדיפים ללמוד קורסים מקצועיים, שמיד עם סיום הקורס אפשר להתחיל לעבוד במקצוע. בחירה זו מתאימה גם למי שמעוניין בהסבה מקצועית ושינוי קריירה מסיבות שונות, וצריך זמן הכשרה קצר על מנת לשוב מהר לתעסוקה ולביטחון כלכלי.

אילו קורסים מקצועיים כדאי ללמוד?

ישנם קורסים מקצועיים רבים המוצעים במוסדות לימוד שונים. קורסים מבוקשים מאוד כיום הם בתחומי בקרת איכות, קורסי ניהול ושיווק, קורסים בתחום מלאי ורכש וניהול משרד. יש גם קורסים בתחומים יצירתיים יותר כמו עיצוב הבית, עיצוב גרפי והפקת אירועים. למי שאוהב לעבוד טכנית ועם הידיים, מוצעים קורסים במקצועות החשמל והעיבוד השבבי, ולמי שמחפש אקשן –  קורסי הכשרת מאבטחים וקציני ביטחון.

מה חשוב לבדוק?

כדאי לעשות שני תהליכי בדיקה. אחד, בדיקה אישית לגבי מה מעניין אותי, מה החוזקות שלי, ובאילו תחומים אני יכול להצליח. ניתן להסיק זאת מהניסיון בלימודים ובעבודה בעבר, או ללכת למכון מקצועי להכוונה תעסוקתית שמשתמש בשאלונים כדי לגבש המלצות במה מתאים לעסוק. הבדיקה השנייה המומלצת לפני בחירת קורס ומקצוע, היא מחקר שוק קטן בנושא התעסוקה. לראות מה הביקוש למקצועות השונים, להסתכל באתרי דרושים כמה משרות מתפרסמות בתחום, ומומלץ כמובן גם להתייעץ עם אנשים שכבר עובדים בתחום להבין את שביעות רצונם.

איפה כדאי ללמוד?

כשמחליטים ללכת ללמוד, חוץ מבחירת הקורס הספציפי, חשוב מאוד לבחור איפה ללמוד. המשמעות יכולה להיות ההבדל בין לימודים שלא ניתן יהיה ליישם בהמשך הדרך, או בהצלחה גדולה ומציאת עבודה בהתאם לידע והמיומנויות שנרכשו בקורס. מכללת אורנס היא רשת מכללות בה ניתן ללמוד קורסים מקצועיים רבים ומגוונים. סניפי הרשת פרוסים בכל רחבי הארץ, וקל למצוא מקום ומסלול מתאימים. במכללה מרצים איכותיים מהשורה הראשונה, הנותנים ידע וכלים עכשוויים ועדכניים. הקורסים מאוד יישומיים ונועדו לאפשר השתלבות מהירה בשוק העבודה, במכללה קיימת יחידה המסייעת לבוגרים בהשתלבות זו על ידי הכוונה בכתיבת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ואפילו קישור למעסיקים מתאימים.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים