לימודים מקצועיים בצפון הארץ

מזכירה רפואית מבצעת עבודה אדמיניסטרטיבית ופקידותית במרפאה, במרכז רפואי, בבית חולים, או בקופת חולים. לימודי מזכירה רפואית בצפון, במסגרת תוכנית הלימודים של מכללת אורנס לניהול בע”מ, כוללים את הידע הדרוש לביצוע מגוון תפקידים בתחום, כגון זימון פגישות מטופלים ורופאים, הזמנת בדיקות מעבדה ואספקה, והדרכת מטופלים. הלימודים משמשים גם כהכנה ראשונית לעולם הסיעוד. תעודת ההסמכה לאחר הלימודים היא תעודה יוקרתית שמעידה על התובנות, הידע והמיומנויות שנלמדו במהלך לימודי מזכירה רפואית בצפון, ועל ההכשרה שהמזכירה עברה כדי לבצע תפקידים מנהלתיים שונים בתעשיית הרפואה. הקורס מיועד לנמשים שמעוניינות להתחיל קריירה מקצועית כמזכירה רפואית, ולעבוד בבית חולים או במרכז רפואי, בחברת תרופות או במחקר רפואי. זוהי תוכנית לימודים מתקדמת, שמסתיימת עם תעודה שמכירה ביכולות, במיומנויות ובהכשרה המקצועיות של המזכירה.

דרישת התמחות לאחר הלימודים

תכנית לימודי מזכירה רפואית בצפון כוללת גם התמחות מעשית בתחום, לאחר סיום הלימודים בכיתה, עם הזדמנות לסיוע בהשמה בעבודה דרך רשת התעשייה של המכללה המקצועית, לאחר סיום הלימודים, בהתאם לזמינות. בסיום תוכנית הלימודים, התלמידות מקבלות תעודה לכל רמה שהושלמה. כדי להשיג את היתרונות המקצועיים המשתלמים של הלימודים, חשוב לבחור מכללה מקצועית רב תחומית שמספקת הכשרה בקורסים מובחרים, ושיש לה מוניטין מעולה בהכשרות מקצועיות, עם סיפורי הצלחה מוכחים של תלמידים שסיימו את הקורסים והתחילו קריירות בתחום התעשייה שבחרו ללמוד.

למה ללמוד במכללה מובילה בתחום?

במכללת אורנס לניהול בע”מ, אנו מספקים הכשרות מקצועיות באיכות גבוהה שמאפשרות לתלמידים להשיג הסמכה בתחום הלימודים שהם בוחרים; התלמידים מקבלים גם בסיס איתן שמסייע להם לבנות קריירה או עסק. למדריכים בקורסים שלנו יש ניסיון עשיר בתחום, והם מסייעים לתלמידים להשיג את שאיפותיהם המקצועיות, לא משנה כמה הן גדולות ובו זמנית להציג בפניהם אפשרויות שהם אפילו לא ידעו על קיומן. הסטנדרטים שלנו גבוהים מאוד ועם זאת, אנו נגישים בקלות ומציעים יחס וליווי אישי לכל תלמיד, במהלך הקורסים ולאחריהם. אז אם את מחפשת מרכז לימודים מקצועי כדי להתחיל לימודי מזכירה רפואית בצפון, צרי קשר כדי להירשם לקורסים המובחרים שלנו.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים