לימודי מזכירה משפטית

את מכורה לסדרות דוקומנטריות בנטפליקס? אתה ראית כבר את כל העונות של suits ולא יכול לחכות כבר שתצא העונה החדשה? בואו לעשות מזה קריירה! עולם המזכירות המשפטית הוא עולם שופע ומרתק שמכניס אותנו אל מאחורי הקלעים של הדבר האמתי בו אין רגע דל. במכללת אורנס לניהול תוכלו לרכוש את ארגז הכלים וכרטיס הכניסה שלכם לתחום הנחשק ולהשתלב בעולם החוק והצדק בתפקיד מעניין, מאתגר ובעל חשיבות רבה. קורס מזכירה משפטית הוא אחד ממסלולי הדגל שלנו במכללה ואנו גאים לומר שהבוגרים שלנו כבר עושים חיל במגוון חברות, ארגונים ומשרדים פרטיים וממשלתיים בתפקידי מזכירות, ניהול לשכה, אדמיניסטרציה, פקידות קבלה וכמו כן, להשתלב בעבודה משרדית בתחומי הייטק, במשרדים ממשלתיים, במשרדי עורכי דין ועוד…

לימודי מזכירה משפטית  – מאזני הצדק בראיית הקריירה שלכם

עוד מימים ימימה הייתה קיימת המערכת המשפטית בכל חברה מתוקנת החוצצת בגבול דק בין המותר לאסור, כולנו כמובן מכירים לצורך העניין את משפט שלמה הידוע ואת החכמה והמשל שמאחוריו. המסלול אותו אנו מלמדים את הסטודנטים שלנו נכתב, תוכנן ומועבר על ידי מיטב המרצים והמשפטנים מעולם הלימודים המקצועיים והאקדמיים בלימודים חווייתיים הכוללים תכנים מעולם הניהול, המשפט, הרפואה, הביטוח, העסקים ועוד… לצד עולם המחשוב אשר יקנה להם את כל הכלים לניהול המשרד בצורה המסודרת והיעילה ביותר. כמו כן, יתנסו התלמידים בשיעורי סדנא ייחודיים על מנת להביא את השטח למכללה.

לימודי מזכירה משפטית 

לימודי מזכירה משפטית מקיפים

הלימודים שיכינו אתכם לניהול הלשכה ברמה הגבוהה ביותר עם הכלים העכשוויים ביותר

עם מסלולי ערב ובוקר משולבים אתם תוכלו להמשיך לנהל את שגרת חייכם הרגילה של העבודה, הבילויים והמשפחה ובמקביל לרכוש מקצוע מבוקש. יש לנו עוד כל כך הרבה מידע לתת לכם… אז השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו ואחד מאנשי הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולהכווין אתכם אל הדרך החדשה והמרתקת הזאת שנקראת עולם הצדק והמשפט.

לימודי מזכירה משפטית במכללת אורנס

תעודת לימודי מזכירה משפטית תסייע לך להתכונן למורכבות העבודה במשרד עורכי דין, בפרקליטות או בבתי משפט. תוכנית הלימודים במכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית, מציעה קורס שמכסה את שיטות העבודה בתחום, כולל מיומנויות מחשב, תוכנות משפטיות, מינוח משפטים, והבנה במשפט אזרחי, פלילי, דיני משפחה וצוואות, משפט מסחרי, דיני מקרקעין ותחומי משפט אחרים. הקורס מומלץ לכל מזכירה שמעוניינת להיות עוזרת משפטית ולהתקדם לתפקידים בכירים.

לימודי מזכירה משפטית מספקים הסמכה מקיפה בתחום

לימודי מזכירה משפטית מומלצים מאוד מכיוון שמעסיקים רבים דורשים את הידע והכישורים המתאימים. מזכירות משפטיות או מנהלות משרדי עורכי דין שסיימו קורס הכשרה, לומדות את הידע הדרוש ומקבלות הסמכה להתחיל לעבוד בתחום. כך שיש סיבות רבות ללמוד את הקורס, להשיג את הטבות הקריירה והקידומים האפשריים, לאחר יישום כישורי הניהול שנלמדים בקורס, גם במגוון תפקידים ניהוליים אחרים, מה שאומר שלאחר הקורס ניתן להמשיך ללמוד כמה מקצועות ניהול לבחירה, להרחבת הקריירה. בעבודה במשרדי עורכי דין, מזכירה משפטית היא אשת המקצוע הראשונה שלקוחות רואים ומדברים איתה, ולכן נדרשות מגוון מיומנויות להתנהלות מקצועית וביצוע תחומי האחריות כך שעורכי הדין והמתמחים יספקו ללקוחות שירות מעולה של צוות משפטי שמנהל תיקים באופן חלק ויעיל.

מעוניינת להתחיל ללמוד מזכירות משפטית?

אין צורך לחפש יותר. במכללת אורנס לניהול בע”מ, שמכשירה מאות מזכירות משפטיות מדי שנה, ומציעה מגוון עשיר של קורסים מובחרים, תוכלי להתחיל עם לימודי מזכירה משפטית ולהתקדם ללימודי תחומי קריירה שימצבו אותך כמומחית בתעשייה עם ידע מקיף בניהול. חשוב להבין שלמידת מקצוע המזכירות המשפטית מתאים לתלמידות ותלמידים שיש להם גם עניין גובר בעיסוק במשפטים, נכונות ללמוד את החוק, ולהשיג מיומנויות מתקדמות של ניהול, אז אם יש לך את כל התכונות האלה, לימודי מזכירה משפטית יעשירו את הידע והכישורים שלך, כך שתוכלי להתקדם לשיאים חדשים בקריירה. בשורה התחתונה, אם את מאמינה שהקורס יגביל אותך להיות מזכירה משפטית בלבד, את מוזמנת לחשוב שוב. הקורסים שלנו מלמדים מגוון מיומנויות ניהול שיסייעו לך להמשיך בקריירות ניהול רבות במגוון תחומי תעשייה.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים