ללמוד ברמה הגבוהה ביותר

חשבות שכר היא הבסיס לכל עסק. אף עובד לא מסכים כמובן לעבוד בחינם או לא לקבל את מה שמגיע לו ואף מעסיק לא רוצה להסתבך עם החוק ולא לעמוד בהתחייבויות שלו. מי שאמון בעסק על שכר העובדים הוא חשב השכר, איש מקצוע עם המון יידע שכשמו כן הוא, עושה את כל החישובים הרלוונטיים על מנת שהשכר והתנאים ישולמו במלואם. זו הסיבה ששכר חשב השכר הוא שכר טוב ושיש למקצוע ביקוש לא קטן, וכל מה שצריך זה למצוא את המקום הנכון ללמוד בו את התחום. אם אתם חושבים על לימודי חשב שכר בכיר אתם צריכים להכיר את “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס”.

לימודי חשב שכר בכיר – לא רק משכורת

מסלול לימודי חשב שכר בכיר הוא מסלול מרתק, מסלול בו נלמדים לא מעט דברים. למעשה, כל מה שרלוונטי לתלוש השכר של העובד נכנס ללימודים. ולא, זה לא רק איך מחשבים את שכר העובד אלא גם כל מה שנוגע להפרשות לפנסיה, לביטוח מנהלים, לקופות גמל ולהפרשות אחרות.

לימודי חשב שכר בכיר עוסקים גם בחוקי הביטוח הלאומי השונים כמו אבטלה, פיצוי נפגעי עבודה, הכנסות חייבות וביטוחי זקנה וגם לימוד על תוכנות השכר השונות, איך עושים בהם שימוש יעיל ואיך מנצלים אותן לטובת העבודה. חשב שכר צריך לדעת לבדוק תלוש שכר על כל פרטיו ובסופו של דבר עם זה ועם עוד הרבה יותר יידע יוצאים הסטודנטים. בסיום הלמודים תוענק לכם תעודה בהסמכת לשכת רואי החשבון בישראל.

אם אתם חושבים על לימודי חשב שכר בכיר אתם צריכים להכיר את “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס”, המכללה המובילה בישראל למגוון רחב של מקצועות. ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” תוכלו ללמוד ברמה גבוהה מהמרצים הטובים ביותר ובסופו של דבר גם לעבוד במקומות עבודה טובים בעמדות משמעותיות כמו חברות גדולות, ניהול מחלקות שכר וכדומה. זו המכללה המבוקשת ביותר בשנים האחרונות בתחום ויש לכך מספיק סיבות טובות. תשאלו את הבוגרים.

רוצים לדעת יותר? אתם מוזמנים לחייג למספר 04-8850888 ולהתרשם בעצמכם ממה שמוצע במכללה.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים