מה הם לימודי CNC והיכן ניתן ללמוד?

מתכנתי מחשב בשליטה מספרית (CNC) כותבים תוכנות מחשב השולטות בתנועה של מכונות וכלים המשמשים לחיתוך ועיצוב מוצרים מדויקים, כגון חלקי מכונות ומכוניות. מכללת אורנס לניהול בע”מ מציעה לימודי cnc עם תוכניות לימוד שכוללות הכשרה מיוחדת עבור יישומים פרטניים ספציפי, כגון עיבוד שבבי או בלימת לחץ. לרוב האנשים שמעוניינים לקבל הסמכה בתכנות CNC, יש כבר ידע בסיסי במחשבים, אלקטרוניקה וכלי מכונות, ורבים מהם עבדו בעבר עם מכונות, והקורס מספק להם את ההכשרה הנוספת הנדרשת לתפקידים בכירים.

לימודים שמספקים ידע מקיף

לימודי cnc מספקים את המיומנויות הדרושות לבדיקת שרטוטים של תכנון בעזרת מחשב לבדיקת פריטים, חישוב החתכים או הקידוחים הנדרשים לביצוע לייצור פריטים מגושי חומר מוצק, בחירת הכלים המתאימים לעבודה, ותכנון רצף הפעולות הדרושות להשלמת העבודה. תוכנית הלימודים מספקת את הידע הבסיסי ב- CNC, לתלמידים שאין להם רקע קודם, או את ההיבטים היישומיים המתקדמים בתחום, לתלמידים שמעוניינים לקבל הכשרה מתקדמת. תכנית לימודי cnc כוללת מיומנויות עיצוב באמצעות מחשב כמרכיב בטכנולוגיית CNC. התלמידים לומדים על הנדסת מחשבים ביחס לייצור, עיצוב כלים ובקרת איכות. קורסי CNC נותנים לסטודנטים הזדמנות לחזק את כישוריהם לתפקידים ברמת התחלה, וכחלק מהלימודים, הם יכולים ללמוד קורסים נוספים במתמטיקה יישומית, ייצור ומדידה.

לימודי המשך

תלמידים שמעוניינים בהשכלה נוספת לאחר לימודי cnc, יכולים להמשיך ללימודי טכנולוגיית הנדסת ייצור, וללמוד לשלוט במכונות חיתוך למגוון מטרות תעשייתיות, עם מספר התמחויות. לסטודנטים יש מספר אפשרויות עבודה עם סיום הלימודים והם יכולים לזכות בהסמכה מקצועית, התלמדות או רמת השכלה גבוהה יותר באמצעות תוכניות לימודי ההמשך של מכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית לקורסים מובחרים, שיש לה ותק של שנים רבות בהכשרת מאות תלמידים מדי שנה בתחומי תעשייה מבוקשים ומשתלמים. אז אם אתם מעוניינים להתחיל לימודי cnc, עם או ללא רקע מוקדם בתחום, צרו קשר עם צוות ההרשמה של המכללה, כדי לבדוק את אפשרויות הלימודים שלכם, ולהרכיב תוכנית לימודים מקיפה ושלמה, עם מיטב המרצים בתעשייה, וליווי אישי במהלך השיעורים ולאחר סיום הלימודים, כך שתוכלו להתחיל קריירה שיש לה ביקוש גבוה היום, עם תעודת הסמכה, ולהרוויח שכר גבוה.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים