מה תלמדו בקורס העוסק במזכירות רפואיות?

מזכירה רפואית אחראית על מגוון רחב של תחומים הקשורים בכל הנוגע לתפעול וניהול שוטף של המרפאה, קופת החולים, המחלקה שאליה היא שייכת בבית החולים ועוד. לימודים למזכירה רפואית יעניקו לך גישה לתחומים נוספים הנדרשים בפן האדמיניסטרטיבי לצד הפן הרפואי. הצטרפי גם את אל מאות הסטודנטים במכללת אורנס לניהול בע”מ, והשקיעי בלימודי קריירה מבטיחים לעתיד טוב יותר ולשקט כלכלי.

מה לומדים כשנרשמים אל הלימודים הללו?

לימודי מזכירה רפואית כוללים למעשה שני חלקים: האחד הוא הצד המנהלתי אשר בו תלמדי לעבוד על מערכת ממחושבת שמאפשרת קביעת תורים, ייעוצים, טיפולים, גביית התשלומים הנדרשים עבור כל אותם שירותים שמספק מקום העבודה, הזמנת ציוד ובדיקת מלאי, תיוק מסמכים רפואיים וכל נושא הקשור למנהלה ולטיפול שוטף במשרד המרפאה או המחלקה. השני הוא כל הלימודים הקשורים לפן הרפואי. למשל, שמותיהן של מערכות הגוף, תפקידם של איברי הגוף המרכזיים, לימודי אנטומיה, ביטויים מעולם הרפואה הקשורים למצבו הרפואי של המטופל וכל מה שיכול לסייע לך להעביר מידע כזה או אחר על המטופל לרופא לשם הערכת דחיפות הטיפול בו.

מקצוע מעניין וחשוב

אין דבר נפלא יותר מלהתעורר בבוקר ולצאת למקום עבודה שכיף לכם לעבוד בו. התחושה של החשיבות והאחריות שיש למזכירה רפואית, הופכים את עבודתה למעניינת, חיונית וכזו המפתחת את הידע לדברים חדשים כל העת. אם גם את מעוניינת במקצוע כזה לימודי מזכירה רפואית הם הבחירה הנכונה עבורך. בסיום הלימודים תוכלי להתחיל לעבוד בשלל מקומות בעלי זיקה רפואית אשר שירותיה של מזכירה נדרשים שם. ככל שתעסקי במקצוע זה יותר כך תחומי האחריות שלך יגדלו ותוכלי לנהל את המקום כולו בעתיד.

תוכנית לימודים מקיפה

במכללת אורנס הוותיקה תמצאי בתוכנית הלימודים את כל מבוקשך. כעת תוכלי להירשם ללימודים אשר יסייעו לך לבנות קריירה מצליחה שאיתה תוכלי למצוא עניין תעסוקתי בכל בוקר כשאת קמה לעבודה, להבטיח את עתידך הכלכלי וגם לאפשר לך להתקדם לעמדה בכירה יותר במשך הזמן. צרי קשר עוד היום ובואי לגלות את כל האפשרויות העומדות לרשותך.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים