מחפשים את המכללה הטובה ביותר?

כל עסק, ארגון או מוסד צריכים לעמוד בסטנדרטים שונים של איכות. הם צריכים בקרה קפדנית מלמעלה, תקנים כלשהם שהם יעמדו בהם על מנת לוודא שהם עושים את העבודה שלהם בצורה טובה, שהם נותנים שירות איכותי ושהם מוכרים מוצרים טובים ויעילים. בשביל שזה יקרה צריך אנשים שיהיו אמונים על הבטחת האיכות בארגון או בעסק, ואם אתם חושבים מה ללמוד, קורס הבטחת איכות יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. איפה תוכלו לעבוד לאחר הלמודים? בין השאר במפעלים תעשייתיים ומפעלי מתכות. איפה כדאי לכם ללמוד? במכללה המובילה בישראל – “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” שתיקח אתכם לאן שאתם רוצים להגיע.

מה כולל קורס הבטחת איכות?

אם אתם חושבים על קורס הבטחת איכות, הנה כמה נושאים שבטוח תלמדו וכדאי שתדעו עליהם. בין השאר תלמדו על כלכלת איכות ועל עליות איכות, תלמדו על ניהול כולל לאיכות כמו גם שיפור תהליכים והכלים השונים לעשות את זה. תלמדו על דגימת קבלה ועל בדיקות לא הורסות NDT.

מה עוד כולל קורס הבטחת איכות? הוא כולל בקרת איכות סטטיסטית, הוא כולל מערכות מידע לאיכות והכרה שלהן, הוא כולל את תורת המדידה, ביקורת ובחינה, תחקירים והפקת לקחים ואיך עורכים אותם ועוד שלל נושאים רלוונטיים. עם סיום הלימודים תהיו זכאים לתעודה בהסמכת משרד העבודה. אבל עם כל הכבוד לחומר הנלמד, לא פחות חשוב הוא איפה לומדים אותו.

מחפשים את המכללה הטובה ביותר? תכירו את “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס”

אם אתם חושבים על קורס הבטחת איכות אתם צריכים להכיר את “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס”, מכללה מבוקשת מאוד בתחומים שונים ובין השאר גם בכל מה שנוגע להבטחת איכות. ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” תמצאו את המרצים הטובים ביותר, המרצים האיכותיים ביותר ואת היקף החומר הדרוש לכם בשביל להיכנס לתחום. “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” היא גם מכללה שעוברת בקרות של משרד הכלכלה ככה שאתם יודעים שגם החומר הנלמד הוא בפיקוח

רוצים לדעת יותר? חייגו כבר עכשיו למספר 04-8850888 וצוות המכללה ישמח לתת לכם תשובה לכל שאלה שיש לכם.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים