מכללת אורנס – מצליחים יחד איתכם

בואו נתאר לעצמינו רגע שלא היה כזה דבר הבטחת איכות. היינו קונים לילד שלנו משחק כלשהוא כייפי ככל שיהיה, אבל לא באמת היינו יודעים שהוא עבר בקרות שונות ושהוא בטוח ושמיש ואפשר לתת לו אותו. ככה היינו גם קונים מכשיר חשמלי כלשהוא, היינו משתמשים בו בלי לדעת בוודאות שהוא עבר בדיקות איכות שונות, שהוא עומד בסטנדרטים שונים שנקבעו ושהוא באמת כזה שאנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאפשר להשתמש בו. יש עוד אין ספור דוגמאות למה אנחנו צריכים הבטחת איכות. לימודי הבטחת איכות מלמדים איך לבצע בדיקות שונות כדי לספק ללקוח מוצר איכותי. “המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” היא המקום ללמוד את התחום.

לימודי הבטחת איכות – להשפיע ובגדול

לימודי הבטחת איכות אלו לימודים שמכניסים את הסטודנט לעולם מרתק, עולם בו תהיה לו השפעה רבה על ההתנהלות בו. בריאותם ובטיחותם של אנשים רבים נמצאת בידיו של מי שעושה הבטחת איכות והלימודים מרתקים ועם המון יידע מעשי.

למה לימודי הבטחת איכות הם מה שאתה מחפש? קודם כל כי אנחנו חיים בעולם יצרני, עולם בו יש כל הזמן מוצרים חדשים שנכנסים לשוק, עולם בו הכלכלה היא זו שמניעה ולכן יש עוד ועוד מפעלים ומקומות יצרניים שצריכים את אנשי המקצוע הללו. השכר בתחום הוא טוב ואפשר להתקדם כל הזמן, להגיע לעמדות בכירות ולהגשים חלומות. עם עמידתכם בתנאי הקורס תזכו לתעודה בהסמכת משרד העבודה.

למה ללמוד דווקא ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס”?

אם אתם חושבים על לימודי הבטחת איכות אתם בכיוון הנכון. אתם בדרך לפרנסה טובה ובשפע, בדרך למגוון רחב של אפשרויות ובעיקר בדרך לקריירה מרתקת, קריירה בה תוכלו להגשים את עצמכם. אתם צריכים ללמוד במקום שנותן לכם את כל הכלים להתחיל ולעבוד, ו”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” היא המכללה המתאימה. ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” תוכלו ליהנות מצוות מקצועי שמעביר את החומר בצורה מעניינת, תוכלו להתנסות ותוכלו להיכנס עוד ועוד לעולם הזה ולהיות עם יידע רב בו.

אתם מוזמנים לחייג כבר עכשיו למספר 04-8850888 וצוות המכללה ישמח לתת לכם תשובה לכל שאלה.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים