מקצוע וקריירה שתמיד יש בהם צורך קורס מזכירה רפואית

אם תמיד חלמת להשתלב בעולם האדמיניסטרציה, אך יש לך זיקה לתחום הרפואה זה הזמן ללמוד לקורס מזכירה רפואית אשר יוכל להעניק לך את כל הידע המקצועי הנדרש כדי לעבוד בתחום זה במרפאות, בתי חולים, קופות חולים, מרפאות של רופאים פרטיים ועוד. במכללת אורנס לניהול בע”מ, תקבלי את ההכשרה המתאימה לצד עבודה מעשית – 60 שעות סטאז’ אשר יעניקו לך גם את הניסיון המעשי הנדרש בעבודה זו.

מחפשת קריירה לכל החיים?

מקצוע זה נחשב לאחד מהמבוקשים ביותר בשוק העבודה, ולכן בין אם סיימת את הצבא או בדיוק חזרת מהטיול שלאחריו ואת מחפשת מקצוע שתוכלי להתמיד בו ולבנות קריירה מבטיחה שיש בה ביקוש, קורס מזכירה רפואית יענה על כל דרישותייך. בעת הקורס ילמדו נושאים שונים ומגוונים שיסייעו לך כשתתחילי את התפקיד, למשל עבודה עם תוכנות המחשב Word ו-Excel,  ניהול הלו”ז של הרופאים במרפאה, תיאום ייעוצים עבור הרופאים השונים, תיוק מסמכים רפואיים, עבודה עם טפסי 17, ניהול המרפאה באופן שוטף ועוד. אם המקום שבו תעבדי יזדקק גם לציוד רפואי זהו תחום נוסף שאת תהיי אחראית עליו שנלמד בקורס ואספקת ציוד רפואי, בנוסף יהיה עליך ללמוד כיצד לעבוד על מערכות סליקה כדי שתוכלי לבצע חיובים של לקוחות ומטופלים.

ביקוש גבוה לעובדים בתחום זה

במדינת ישראל מתרחשים שינויים רבים הקשורים במערכת הבריאות, זהו תחום שתמיד יש בו מחסור של כוח אדם ולכן קיים צורך רב במזכירות רפואיות. בשל הביקוש הגבוה הן תנאי ההעסקה והן השכר הם מהטובים בשוק כיום. קורס מזכירה רפואית יכול להבטיח לך עתיד עם שקט כלכלי ועם ידע ומקצוע לחיים. עבודת של מזכירה רפואית מעניינת ומאתגרת כאחד, על כתפייה מונחת אחריות גדולה ליצירת סינרגיה בין המשרד למטופלים ולרופאים תוך מענה ושירות אדיב ומקצועי.

יחס אישי וליווי צמוד לאורך תקופת הלימודים

אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת המקום שבו תרצי ללמוד הוא היחס שמעניק אותו מוסד השכלה. במכללת אורנס לניהול בע”מ, אשר מכשירה מזה שנים רבות אלפי סטודנטים וסטודנטיות תמצאי את מבוקשך בדמות למידה בקבוצות קטנות המאפשרות יחס אישי וליווי אשר יבטיחו את הצלחתך בקורס.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים