מקצוע נחשק וקורס מקיף

האם יצא לכם לשוטט במעברי הסופר ולתהות על קנקנם של איכות המוצרים המוצגים בשפע על גבי המדפים במעברים? האם שמעתם בחדשות מקרים שבהם ירד מוצר מהמדף בשל בעיה כלשהי בפס הייצור? האם העולם של בקרת איכות מעניין אתכם ואתם רוצים להבין את התהליכים הנדרשים לשם בקרת איכות? אם עניתם כן על השאלות הללו, קורס לבקרת איכות הוא הקורס הבא שלכם. מכללת אורנס לניהול בע”מ, הוותיקה מציעה קורסים מתקדמים בתחום זה. בואו לקבל את ההכשרה הנדרשת לעבודת החלומות שלכם.

מה נלמד במסגרת הקורס?

קורס בקרת איכות פותח לכם צוהר אל עולם המוצרים וייצורם. בקורס תלמדו כיצד לתכנן מוצרים, איך מתזמנים קווים לשם בחינה של בניית המוצר וסיומו, פיקוח על ייצור המוני, פיקוח על קווי הייצור, כיצד אורזים ומובילים את המוצרים השונים לפי הנדרש ועוד. בקורס יזכו הסטודנטים להרצאות מרתקות ממיטב המומחים בתחום, לעבודה משותפת בכיתה וכמובן להכשרה מעשית שבה יוכלו להבין לעומק כיצד כל התהליכים שלמדו מגבשים לכדי ייצור מוצר מא’ ועד ת’.

קורס מקצועי ומקיף

קורס בקרת איכות אינו מציג רק כיצד מייצרים את המוצרים ומפקחים עליהם אלא מסביר גם מה קורה כאשר מוצר אינו עובר בקרת איכות, מה קורה כשהייצור חורג מהתקנים המורשים, מה קורה במקרה של ריקול ומצבים נוספים שבהם אסור לשווק את המוצרים לצרכן. הקורס מדגיש את החשיבות של ייצור תקין, שכן מוצרים רבים מיועדים לצריכה שעלולה לפגוע בבריאות הצרכנים ולכן חלה חובה לספק מוצרים לפי תקנים מסוימים שאין לחרוג מהם. דוגמה מצוינת לכך היא תו תקן 9000 ISO המוכיח כי המוצרים שיוצרו אכן עומדים בתקנים הנדרשים על פי חוק.

העשירו את ידיעותיכם ובנו קריירה לעתיד

למכללת אורנס לניהול בע”מ יש ותק של שנים רבות בלימודי בקרה ואיכות לצד לימודים נוספים במגוון תחומים מרתק. תחומי לימוד אלו מכשירים אתכם לצאת ישר אל שוק העבודה ולהתברג במשרות איכותיות בעלות תנאים מצוינים ושכר מן הגבוהים במשק. הירשמו גם אתם אל הקורסים שמעניינים אתכם ובנו קריירה לעתיד.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים