מתלבטים מה ללמוד? היכנסו וקראו

מכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית לקורסים מובחרים, מציעה תוכנית לימודי cnc בצפון, שמיועדת למתכנתי CNC שאפתנים, וכוללת תוכנית הכשרה ל-CNC בשיעורים תיאורטיים ומעשיים. סטודנטים בקורס זה מקבלים סקירה כללית על ההגדרה והבקרה של פעולות מכונות בקרה מספרית ממוחשבת (CNC). הנושאים הנדונים כוללים פעולות מחרטה ומטחנה, נהלי בדיקה ופעילויות תחזוקה. התלמידים לומדים לנתח בעיות בתוכניות ולהשתמש בפעולות עריכה בסיסיות באמצעות תוכניות G-code בפונקציות קלט נתונים ידני.

מה לומדים במסגרת הקורס?

במסגרת לימודי cnc בצפון, התלמידים לומדים להשתמש בחישובים ומושגים מתמטיים כדי לכתוב, לשמור, לאחזר ולהעביר חישובים לתוכניות מכונת CNC. התלמידים לומדים לחשב קצב הזנה וזמן עיבוד, טריגונומטריה של זווית ישרה, חישובי סרגלים, משפט פיתגורס ומגוון נושאים מהותיים אחרים הנדרשים להשגת הידע המקיף בתחום. הקורס זה מציג לתלמידים את סוגי השרטוטים השונים המשמשים בסביבה תעשייתית. התלמידים לומדים לזהות סולמות, סמלים, סימונים, סוגי קווים, שיטות ממד, הקרנות אורתוגרפיות וקיצורים המשמשים בשרטוטים תעשייתיים. בסוף לימודי cnc, התלמידים מסוגלים להשתמש בידע שלמדו, בעבודה מעשית. בהתאם להעדפות, התלמידים יכולים להירשם לקורס למתחילים או למתקדמים, וללמוד נושאים שכוללים פונקציות, פקודות מודאליות ולא מודאליות, ציר מכונה, מערכות קואורדינטות, מבני תוכניות, פורמטים של תוכניות, פקודות הכנה, ושימוש בכלים מתקדמים שונים. לימודי cnc מועברים על ידי מיטב המרצים בתעשייה, עם ליווי אישי לכל תלמיד, במהלך השיעורים ולאחר סיום הקורס.

האם כדאי להירשם לקורס?

בהחלט. הקורס מספק את הידע הבסיסי והמתקדם בתחום, כלומר, אתם יכולים להתחיל מקורס בסיסי ולהתקדם בהתאם לרמת הידע שלכם. כל התלמידים בקורס מקבלים הבנה מקיפה ויסודית של נושאי הלימוד, כך שהם יכולים להסתמך על הכישורים שלהם ולהציע את מועמדותם למשרות מובילות בתעשייה. אם אתם מעוניינים להתחיל לימודי cnc בצפון, במכללת אורנס לניהול בע”מ, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, והכשרה של מאות תלמידים שהתחילו לעבוד בתעשיות מובילות, מומלץ לכם לבדוק את תוכנית הלימודים, ולבחור את המסלול שמתאים לכם ללמידת תכנות CNC שיאפשר לכם להיכנס למסגרת עבודה משתלמת ומבוקשת.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים