קורסים להכשרה מקצועית בצפון 

קורס מזכירה רפואית בצפוןכנראה שיש סיבה טובה לכך שישנה מגמה הולכת וגדלה של אנשים שמעדיפים קורסים להכשרה מקצועית בצפון על פני לימודים אקדמאיים. הגמישות במסלולי הלימוד המאפשרת לנהל אורח חיים רגיל במקביל לתכנית הלימודים בניגוד לתואר אקדמי בו לרוב נעצרים החיים לכמה שנים טובות. כמו כן, ההכשרות המקצועיות מתמקדות במעשיות שבמקצוע ואינן מקדישות זמן רב כל כך ללימודים התיאורטיים כפי שנהוג באוניברסיטאות. שכר הלימוד לרוב יהיה סביר ונמוך מהסך הכולל במסלול לתואר והכלים שאיתם יוצאים הסטודנטים לשוק מקצועיים ופרקטיים יותר.

בנוסף, בזכות העובדה שהקורסים המקצועיים מתמקדים בעיקר והם קצרים בהרבה, תכנית הלימודים משתנה בתדירות תכופה בהתאם למה שרלוונטי לעולם התעסוקה בזמן אמת בניגוד לאקדמיה שמפאת הבירוקרטיה תכניות הלימוד נקבעות לשנה ואף יותר קדימה.

קורסים להכשרה מקצועית בצפון  – כל אחד הוא עולם ומלואו

יתרון גדול נוסף של מוסדות הלימוד המקצועיים נעוץ בעובדה שלרוב קבוצות הלימוד קטנות מה שמאפשר להתייחס לכל סטודנט וסטודנטית באופן אישי וללוות אותם עד הרגע בו הם מקבלים את התעודה המיוחלת. לצורך העניין, במוסדות האקדמיים הסטודנט יכול להגיע או לא להגיע והמרצה כלל אינו ישים לב שלא לדבר על לדעת מה שמו של הסטודנט.

בניגוד לעבר הלא רחוק בו בכדיי להתקבל למקום עבודה מסוים היו האנשים חייבים את הטייטל הזה של התואר רק בשביל להתקבל לשלב ריאיון העבודה כיום בוחנים המעסיקים את הידע המעשי והמקצועי של האדם כאשר הם בוחנים את מועמדותו לעבודה וזאת מפני הסיבה הפשוטה שלהכשיר עובד שמגיע עם ידע תיאורטי רב אך עם ניסיון דל זה תהליך יקר ביותר הן מבחינת זמן והן מבחינת כסף ומשאבים.

במכללת אורנס לניהול תוכלו למצוא המגוון הרחב ביותר של קורסים להכשרה מקצועית בצפון והסביבה אשר יסמיכו אתכם בזמן קצר להשתלב בתפקידי מפתח נחשקים בתחום בו תבחרו להתמחות. כנסו לאתר שלנו וראו את שלל האפשרויות אשר אנו מציעים, השאירו פרטים ונחזור אליכם עם עצה מקצועית בדרך לעתיד התעסוקתי שלכם ושלכן.

הכשרה מקצועית מובילה בחיפה

הכשרה מקצועית מובילה בחיפה היא לא חלום רחוק, היא בהישג יד והיא קרובה מתמיד. זה לא סוד ששוק העבודה רווי בעורכי דין, פסיכולוגים, ועובדים סוציאליים. אם פעם תנאי בסיסי לעבודה מכובדת היה מינימום תואר ראשון הרי שכיום חוקי המשחק השתנו ושוק העבודה צמא לאנשי מקצוע בתחומים הפרקטיים והביקוש גדול בהרבה מההיצע. לכן, זה הזמן לקבל החלטה ולבחור בקורס מקצועי אשר יפתח לכם דלתות לעולם התעסוקה עם מגוון רחב של אפשרויות מתחומים שונים ומגוונים.

מכללת אורנס לניהול הינה המכללה המובילה בצפון להכשרה מקצועית ומציעה מגוון רחב ביותר של הכשרה למקצועות המבוקשים והנחשקים בשוק התעסוקה. אם אתם טובים עם מספרים ומטבעכם אתם מחושבים בכל ענייני הכספים אולי לימודי הנהלת חשבונות 1 + 2 ואז המשך לרמה 3 יכולים להתאים לכם כפפה ליד. אם אתם מאלו שמארגנים לכל החברים את מסיבות הרווקים, הימי הולדת ותמיד אתם מרגישים שהאירוע היה יכול להיות מושקע ומהנה יותר אולי קורס עיצוב, ניהול והפקת אירועים יגרום לכם לפרוח ואם אתן מאלו שתמיד מחייכות חיוך ענק עם שיניים מושלמות בואו ללמוד בקורס סייעות שיניים איך גורמים לזה לקרות בפועל.

הכשרה מקצועית מובילה בחיפה – על קריירה לא מהמרים

קצרה היריעה מלהרחיב על שלל הקורסים וההכשרות הנלמדים אצלנו, בשביל זה השקענו באתר האינטרנט שלנו בו תוכלו לקרוא על כל קורס באופן מפורט ולראות מהו הכיוון המתאים לכם ביותר. מניסיוננו, בגלל שפע התחומים אותם אנו מלמדים לא מעט אנשים מבולבלים ואינם יודעים לבחור מהו הכיוון המתאים להם ביותר. גם על זה חשבנו והפתרון הפשוט הוא שתשאירו לנו פרטים באתר ואחד מאנשי הצוות המנוסים שלנו יידעו להכיר את הצורך שלכם ולתת לכם עצה טובה עם חיוך וסבלנות. אל תהמרו על העתיד התעסוקתי שלכם. הכשרה מקצועית מובילה בחיפה מתחילה במכללת אורנס ומשם אפילו השמיים הם אינם הגבול.

קורסים מקצועיים מומלצים בחיפה

תואר בתקשורת, עריכת דין או פסיכולוגיה הוא אמנם תואר מכובד שאין להקל בו ראש. יחד עם זאת, אם לרגע נהיה מעשיים וריאליים נבין ששוק התעסוקה במקצועות הללו רווי ורבים המסיימים את התואר (אפילו בהצטיינות) ומעטי מעט שמוצאים עבודה בתחום. כמו כן, רבים האנשים אשר מיצו את עצמם תחום מסוים ורוצים לשנות כיוון, לעשות הסבה מקצועית ולפתוח בקריירה בתחום בו הם ירגישו סיפוק וימצו את הפוטנציאל שכבר שנים היה גלום בהם וזה הרגע שלהם לממש אותו.

קורסים מקצועיים מומלצים בחיפה – ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו

מכללת אורנס לניהול מציעה מגוון רחב של קורסים מקצועיים מומלצים בחיפה והסביבה ובזכות כמה עקרונות עליהם המכללה אינה מתפשרת זוכה להוביל בתחום ההכשרות המקצועיות וההכנה לשוק התעסוקה בצפון והם:

  • מסלולי לימוד אשר נבנו עם הרבה רגישות ומודעות לכך שיש גם חיים מחוץ ללימודים ומציעים מסלולי ערב ובוקר משולבים.
  • קבוצות לימוד קטנות המאפשרות ליווי צמוד ויחס אישי לאורך כל הדרך.
  • מרצים מובחרים ממוסדות הלימוד המקצועיים והאקדמיים אשר נבחרו בקפידה רבה.
  • מעקב של המכללה אחרי מה שקורה בעולם התעסוקה בזמן אמת והתאמת תכניות הלימודים בהתאם.

 מרחק נגיעה מהקריירה שלכם

בין אם אלו קורסים המפוקחים על ידי משרד הכלכלה כגון: הנהלת חשבונות 1+ 2, הנהלת חשבונות סוג 3, מזכירה רפואית או רפרנט ביטוח ובין אם בקורסים מקצועיים כגון: קורס CNC בצפון כוון ומפעיל, קורס מנהלת משרד בכירה כללית , חשב שכר בכיר, סייעות רופא שיניים, קציני בטחון וחקירות, הפקה עיצוב וניהול אירועים, רכזי גיוס והשמה ותחום הבטחת האיכות.

כפי שניתן לראות, כל אחד ואחת יכולים למצוא את המקצוע המתאים להם ולהתחיל במסע אל עבר עתיד תעסוקתי חדש ומבטיח. צרו עמנו קשר, הצוות המקצועי יקשיב לכם ויידע לכוון אתכם למסלול הנכון ביותר עבורכם בהתאם ליכולותיכם וצורכיכם. כי כשמדובר במכללה שמציעה קורסים מקצועיים מומלצים בחיפה בפרט והצפון בכלל הבחירה הטבעית תהיה במכללת אורנס לניהול.

לימודי תעודה בפיקוח משרד הכלכלה

קורסים בפיקוח והכרה של משרד הכלכלה הם בעצם לימודים אשר מכשירים את הלומדים אותם לרכוש מקצוע אשר מוכר ומבוקש על ידי ממשלת ישראל והדבר בעצם מעניק יתרון מסוים על פני לימודים אקדמאים אשר בשנים האחרונות אנו עדים לירידה דרסטית בביקוש לבעלי תארים לעומת אנשים בעלי תעודת מקצוע פרקטית. בלימודים המקצועיים הפן המעשי מקבל נפח גדול יותר מה שנותן את דריסת הרגל הראשונה בשוק התעסוקה לקלה יותר. אנחנו במכללת אורנס חלילה לא מזלזלים בחשיבות הלימודים האקדמאים, נהפוך הוא, אנו מברכים עליהם. אך יחד עם זאת, אנו מציאותיים ועדים לכך שלא תמיד המצב מאפשר ללמוד במשך שלוש, ארבע שנים או יותר לתואר שבפועל משלב הרבה יותר תיאוריה מאשר התנסות בדבר האמתי. כמו כן, אנו תומכים גדולים ברעיון שהלימודים יכולים להתקיים לצד ניהול חיים נורמטיבי ושגרתי של המשפחה והעבודה בניגוד לאקדמיה אשר גורמת לנו לעצור הכל לפרק זמן לא מבוטל ולהתמקד אך ורק בלימודים במשך התקופה הארוכה.

לימודי תעודה בפיקוח משרד הכלכלה – לא רק מדברים, עושים!

בין אם זאת אמא שיש לה ילדים לדאוג להם ולא יכולה לוותר על מקום עבודתה, אדם אשר מיצה את עצמו בתפקיד מסוים ורוצה להסב את מקצועו או חייל משוחרר שרוצה לרכוש מקצוע עוד לפני הטיול הגדול של אחרי הצבא לימודי תעודה בפיקוח משרד הכלכלה יהיו הפתרון האידאלי בעבורם.

במכללת אורנס לניהול תוכלו למצוא מגוון רחב של לימודי תעודה בפיקוח המשלבים עשייה פרקטית ומכשירים את הסטודנט למבחני משרד הכלכלה ובמקביל מכינים אותו לעולם האמתי שמחכה לו מחוץ לכותלי מוסד הלימודים.

למה אתם מחכים?

זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ולהצטרף למשפחת אורנס שמספר לא מבוטל מהסטודנטים אשר עברו בשעריה השתלבו בשוק התעסוקה ומשמשים היום בתפקידי מפתח בתעשייה. בואו לקרוא באתר שלנו על מגוון האפשרויות העומדות בפניכם במסלולים מרתקים אשר יהוו את הצעד הראשון של הקריירה שלכם.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים