קורסים מקצועיים מתקדמים במכללת אורנס

לימודי חשב שכר מקנים את הידע הדרוש לעבודה עם מערכות חשבונאות ממוחשבות לחישוב נתוני שכר בתוכנית הלימודים במכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית לקורסים מובחרים. בסיום הקורס, תרכשו את הכישורים הדרושים כדי להשלים בהצלחה מחזור שכר, לבנות דוחות כספיים, להכין תיעוד סוף שנה ועוד, כך שתוכלו להתקבל לעבודה כחשבי שכר בחברות וארגונים גדולים או קטנים.

עם תוכנית לימודי חשב שכר תשיגו הבנה מקיפה של מחזור החשבונאות העסקי, חשבונאות כללית ויסודות השכר. תוכנית הלימודים מכסה גם נושאים חשבונאיים ספציפיים, לרבות תוכניות פנסיה, חוק מס הכנסה וביטוח לאומי, ניכויי והחזרי מס, וכל הידע הדרוש לחישובי שכר במקצועיות ובמומחיות.

מטרת התכנית

מטרת תוכנית לימודי חשב שכר היא להכשיר את הסטודנטים בתהליכי חשבונאות כלכלית וחישובי שכר בישראל. התוכנית מתמקדת בעקרונות התיאורטיים של חשבונאות וחישוב שכר, מיומנויות מעשיות הנדרשות לביצוע העבודה, וכישורי התקשורת הדרושים לעבודה בסביבה משרדית. תלמדו גם איך לחשב, להכין ולהוציא דוחות חשבונאיים הקשורים לחישובי שכר, ולהכין דוחות כספיים באמצעות מערכות ממוחשבות וידניות. לכל תלמיד מצליח יהיו בסיום הקורס את הכישורים הדרושים כדי להיכנס למעגל העבודה ולתחזק מערך שלם של ספרי הנהלת חשבונות, הן באופן ידני והן עם מערכות ממוחשבות.

קורסים מתקדמים

לאחר השלמת לימודי חשב שכר, תוכלו להמשיך ללימוד קורסים נוספים מתקדמים בתחום. בוגרי קורסים מתקדמים לחשבונאות וחישובי שכר יכולים להשיג קריירה מצליחה בתחום, עם השלמת קורסים שמספקי להם הבנה מעמיקה של דרישות חישובי נתוני שכר כדי לשמור על התנהלות כלכלית תקינה של הארגונים בהם הם מועסקים, ולסייע להם לנהל מחזורי שכר שנתיים שמתואמים עם ההתנהלות הכלכלית הרצויה בכל ארגון. כשתשיגו את היעדים הבסיסיים והמתקדמים של תוכניות לימודי חשב שכר, תוכלו להתקדם בתפקידכם לרמות נוספות, ואולי תחליטו שהתחום מעניין אתכם עד כדי כך, שאתם מעוניינים גם ללמוד ראיית חשבון. במכללת אורנס לניהול בע”מ, שיש לה ותק של שנים רבות בקורסים מובילים בתעשייה, תוכלו ללמוד כל קורס שמעניין אתכם, כדי להתחיל קריירות חדשות בתחומים מבוקשים.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים