קורסים עם תעודה – יש מה לעשות עם זה?

קורסים עם תעודה

לצערנו, בעידן של היום נוצרה איזושהי סטיגמה כי הלימודים היחידים שיוכלו לעזור לכם לבסס קריירה עמידה ואיכותית הם לימודים באוניברסיטאות. עם זאת, כולם כבר יודעים שלא מדובר בשיטה שמתאימה לכולם. בדיוק בגלל זה, אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של קורסים עם תעודה שיעזרו לכם לצבור ידע אמיתי בשוק העבודה. אם אתם עדיין סקפטים לא לגמרי מאמינים שיש מה לעשות עם זה אחר כך, כדאי שתמשיכו לקרוא.

קורסים עם תעודה – רלוונטיים גם בהייטק

כן כן, אתם קוראים נכון, אם אתם בוגרי קורסים עם תעודה בתחומים שרלוונטיים לעולמות ההייטק והפיתוח – גם אתם תוכלו להשתלב בו בדיוק כמו כל אחד אחר! בחברות ההייטק מסתכלים על המקצועיות, הידע והרצון של כל מועמד להתפתח ולתת את העבודה הכי טובה שלו, כך שגם לבוגרי קורסים בעלי תעודת סיום יש סיכוי שווה כמו כולם.

יש תחומים שבהם רוצים שתתחילו ישר לעבוד

ישנם לא מעט תחומי עבודה בישראל שבהם לא יבקשו מכם תואר בנושא מסוים, אלא ירצו לראות שיש לכם הכשרה מקיפה אחרת בתחום על מנת שתוכלו לגשת ישר לעבודה. אם יש נושא שמעניין אתכם אבל אתם לא רוצים לבזבז המון שנים וכסף על תואר – תמיד שווה לבדוק על קורסים.

תעודה מראה על דיוק וירידה לפרטים

לימודי קורס שבסופם תעודה הם לרוב קורסים מאוד מדויקים ומתומצתים, כאלו שמלמדים את מה שבאמת תצטרכו לדעת ולהשתמש בהם לפני שאתם יוצאים לשוק העבודה. ככאלה, הם מעניקים לכם יתרון לעומת אנשים חסרי ניסיון או בעלי ידע תיאורטי בלבד.

אצלנו ברשת מכללות ״אורנס״ תוכלו להנות מהמון קורסים עם תעודה שיעזרו לכם לפרוץ בקריירה יציבה במגוון תחומי תעסוקה. אנחנו מאמינים כי לכל אחד מגיע ללמוד את הנושאים שמעניינים אותו ושהוא חזק בהם, לכן אנחנו מקפידים לעדכן את רפטואר הקורסים שלנו ולהציע לסטודנטים אפשרויות למידה מגוונת. במידה ויש לכם שאלות או שאתם רוצים לשמוע עוד על קורס מסוים ועל המכללה בכלל, אנחנו להמשיך לגלוש באתר ולגלות את כל הפרטים על הקורסים המעולים שלנו.  

רוצים עבודה? הירשמו לקורסים עם תעודה

תעודה היא הוכחה רשמית לסיום קורס מקצועי, ובדרך כלל מעסיקים מבקשים לראות אותה כתנאי מוקדם לקבלה לעבודה. מסיבה זו קורסים עם תעודה מאוד מבוקשים בקרב מבקשי העבודה. התעודה צריכה להינתן על ידי גוף מוסמך שמפקח על תחום הלימודים ומבסס את מתן התעודה על סיום מוצלח של הלימודים, המטלות השונות ועמידה במבחנים.

אילו קורסים עם תעודה מומלצים?

בהתחשב בתחום הלימודים אותו בוחרים, ישנם גופים שונים שנותנים תעודה. לא כל תעודת גמר קורס של מוסד לימודים, שווה לאחרת. ישנם קורסים עם תעודה של משרד ממשלתי שמפקח על התחום כמו למשל דיפלומת שמאי רכוש מטעם משרד העבודה הניתנת לאחר עמידה בבחינה החיצונית העיונית והמעשית, או תעודת מקצוע ממשלתית של מנהל חשבונות ברמות שונות, שניתנת לבוגרי הקורס לאחר מעבר מוצלח של מבחני משרד הכלכלה. ישנן גם תעודות של תקן מסוים שמקובל במקצוע, כמו למשל בסיום קורס מפעיל וכוון CNC, מקבלים תעודה ממשרד הכלכלה, תעודה מטעם האיגוד הישראלי לאיכות וגם תעודה בינלאומית של Solidworks.

 איך בוחרים באיזה קורס ללמוד

אפשר לבחון מהם המקצועות הנדרשים כיום בשוק העבודה, על פי מודעות דרושים באתרים השונים. בנוסף חשוב גם לבדוק באופן אישי מהם תחומי העניין שלי ובמה אני אוהב לעסוק, על מנת להעלות את הסיכוי שאצליח במקצוע. אפשר להבין את זה לבד, או להיעזר בגורם מקצועי שיבחן זאת בכלים מתאימים וימליץ מה כדאי ללמוד ובמה כדאי לעבוד. לא לשכוח למצוא אנשים שלמדו את התחום ועובדים בו, כדי להתייעץ איתם ולשמוע מהניסיון שלהם בשטח.

איפה לומדים

מאחר והתעודה היא המסמך המייצג את סיום הקורס, חשוב לברר מראש לפני הלימודים, איזו תעודה ניתנת בסוף הקורס, מאיזה גוף מפקח ומה היא מאפשרת לעשות באותו המקצוע. במכללת אורנס מוצעים מגוון קורסים עם תעודה, אותם ניתן ללמוד בסניפי הרשת ברחבי הארץ, במסלולי בוקר וערב, בהתאמה לצורך האישי. בקורסים במכללה מקבלים כלים וידע יישומי רב מאת מרצים המובילים בתחומי הלימוד ומעודכנים לגבי חידושים עדכניים. התעודה מאפשרת השתלבות מהירה בשוק התעסוקה וניתן גם להיעזר במחלקת ההשמה לבוגרים המסייעת בכל שלבי תהליך חיפוש ומציאת העבודה, כולל חיבור לארגונים וחברות.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים