קורס הנהלת חשבונות בצפון

למידע נרחב על קורס הנהלת חשבונות לחצו כאן

הנהלת חשבונות (ובקיצור: הנהח״ש) הינו מקצוע שבמסגרתו מנוהלים ספרי העסק מבחינת רישום ותיעוד הפעולות העסקיות היומיומיות שלו כגון: רכישות שונות, מכירות, העברות, זיכויים וחיובים, ועוד. התיעוד הנפוץ ביותר הוא הוצאת קבלות וחשבוניות.

הנהח״ש הינו מקצוע מבוקש ביותר, מאחר שכל עסק, מכל סוג ובכל גודל, חייב להחזיק מנהל/ת חשבונות. אז… מי רוצה להיות מנהל חשבונות?

קורס הנהלת חשבונות בצפון – מה חשוב לדעת?

כל אחד ואחת מאתנו בכישורים שונים – החל מנטייה טבעית לתחום החשבונאות, החשמל, הרפואה ועד הניהול – חשוב ביותר להתמחות בנושאים ככל הניתן. כך, ניתן יהיה להשיג את היתרון הדורש לצורך מציאת עבודה יציבה, יוקרתית ובעיקר – מספקת.

מתעניינים בכל הקשור לעולם הפיננסים והחשבונאות? שואפים לעסוק בתחום זה בעתיד? גרים באזור הצפון? מומלץ ביותר לחפש אחר קורס הנהלת חשבונות; קורס אשר מטרתו להכשיר דורות חדשים של מומחים בתחום עיסוק זה – ולהשתלב במיטב הארגונים והחברות בארץ.

בבואכם להתעניין במסלול לימודים זה, יהיה עליכם להציג תעודה של 12 שנות לימוד. כמו כן, ועדת קבלה תבחן את התאמתכם לקורס. בהמשך, במסגרת לימודי הנהלת חשבונות 1 ו-2, הסטודנטים ירכשו מגוון רחב של תחומי ידע בעלי משמעות – אותם יצליחו ליישם בהצלחה במסגרת עבודתם. נושאים אלו כוללים, בין היתר, מושגי יסוד בתורת המסחר והמשק, חשבונות פיננסית כמו גם חישובים מסחריים.

מעבר לכך, נדגיש כי ניתן להשתתף במסלול בוקר או ערב של הלימודים, להראות נוכחות פעילה ולגשת אל הבחינות המסכמות. מעבר בבחינות אלו יעניק לכם תעודת מקצוע ממשלתית. כמו כן, המעבר יאפשר לכם להתקדם ולהמשיך ללימודי חשבונאי בכיר.

קורס הנהלת חשבונות בצפון – לקבל את התמיכה המקצועית הדרושה

השתתפות פעילה בהכשרות מקצועיות יובילו אותנו להצלחה – בכך אין כל ספק. מעוניינים לעסוק בהנהלת חשבונות? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המכללה המקצועית הרב תחומית אורנס. לרשות הסטודנטים צוות הדרכה מקצועי, אמצעי לימוד מתקדמים ותמיכה מקיפה מההתחלה ועד הסוף.

לימודי הנהלת חשבונות בצפון

במסגרת לימודי הנהלת חשבונות בצפון, התלמידים ירכשו כלים משמעותיים במגוון תחומי ידע. החל מחשבונאות פיננסית, תורת המסחר והמשק ועד חשבונאות מעשית ממוחשבת – כדי לרכוש את ההכשרה המקיפה בתחום ולצאת אל עולם העבודה עם ידע מרשים, מוזמנים ליצור קשר עם המכללה המקצועית הרב תחומית אורנס. מכללה זו כוללת מספר חטיבות לימוד מרכזיות: החל מחשבונאות, חשמל, ניהול ועוד. כמו כן, סגל ההוראה המקצועי יגיש את התלמידים לבחינות באופן המרשים ביותר.

לימודי הנהלת חשבונות בצפון: להתעניין בהכשרה משמעותית

ככל שחולפות השנים כך אנו מבינים יותר ויותר את חשיבותה של הגשמה עצמית. החל מהקמת משפחה ועד רכישת בית – היבטים אלו יסייעו לנו לבנות את עצמנו ולבסס איכות חיים גבוהה, אין כל ספק. במקביל לכך, חשוב לא פחות ואף יותר לחפש אחר מקצוע מעניין, מגוון ומספק. מעוניינים גם אתם להגשים את עצמכם מבחינה מקצועית? בצדק! כעת, עליכם לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: באיזה תחום אתם מתעניינים? אם מדובר בתחום הפיננסים, התשובה איננה משתמעת לשתי פנים: לימודי הנהלת חשבונות בצפון היא המסלול הנכון עבורכם!

למסיימים בהצלחה תינתן תעודה מטעם משרד הכלכלה מנהל/ת חשבונות 1+2

בבואכם להתעניין בלימודים אלו, מומלץ לקרוא את הנקודות הבאות:

  • כדי להתקבל למסלול הכשרה זה, עליכם לסיים 12 שנות לימוד. כמו כן, עליכם לעבור בהצלחה את הריאיון עם ועדת הקבלה.
  • מומלץ להתרשם מתוכן הלימודים המקיף. החל מחישובי רווח והפסד, הצמדה והפרשי שער, מושגי יסוד בכלכלה, סוגי התאגדויות, תהליך חשבונאי שוטף, מבוא להנהלת חשבונות וכן הלאה – תחומי ידע אלו יסייעו לכם בבוא הזמן.
  • מהן אפשרויות התעסוקה בסיומה של ההכשרה? שאלה מצוינת! ניהול חשבונות במגוון ארגונים וחברות – החל ממשרד רואי חשבון, מחלקת הנהלת החשבונות של מוסדות ציבוריים, חברות תעשייה, מפעלים ועוד.

הכשרות במגוון מסלולים

ברצונכם לעסוק בהנהלת חשבונות? מעוניינים להיכנס לשוק העבודה עם תעודה מרשימה ויוקרתית? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם המכללה המקצועית הרב תחומית אורנס. מכללה זו מציעה מגוון הכשרות מרשימות ב-4 מסלולי לימוד: בוקר, ערב, יום ו’ ומסלול משולב.

הנהלת חשבונות בצפון

ליבת כל עסק היא תזרים המזומנים שלו, יכולתו לשלם לספקים ולעובדים ולקבל כספים מלקוחות. מי שדואג לכך הוא המנוע של העסק ולכן קורס הנהלת חשבונות בצפון פותח בפניכם עולם מרתק של עסקים וניהול. מי שמנהל את החשבונות גם דואג לקצב ההתנהלות התקין של כל ארגון ולכן אחריות רבה מוטלת על כתפיו. מכללת אורנס מחפשת אנשים שיודעים שהם כוח אדם איכותי שתמיד ירצו לצרף לכל חברה ותמיד תהיה לו פרנסה וקריירה ראויה.

מחפשים קורס הנהלת חשבונות בחיפה והצפון? מכללת אורנס עוזרת לקחת לקחת את הצעד הראשון

כדי להצליח בימינו צריך לעשות צעד ראשון בדרך בטוחה; דרך מקצועית שמובילה אתכם לעתיד הנכון לכם. אתם יודעים בדיוק מה אתם אוהבים לעשות ואין שום סיבה שלא תרכשו מקצוע שהולם את ההעדפות שלכם. מכללת אורנס מציעה קורס הנהלת חשבונות בצפון לכל מי שיודע בוודאות שהוא רוצה קריירה ארוכה ויציבה. יש לכם מקום שבו תוכלו ללמוד מהטובים ביותר את המקצועות הפיננסיים שנחוצים כל כך בכלכלה של היום.

חשיבותו של קורס הנהלת חשבונות בצפון

  • ללמוד קרוב לבית את המקצוע שיפתח בפניכם את החיים המקצועיים שלכם, זהו יתרון גדול שרבים מעריכים. זה לא מובן מאליו למצוא מכללה מצוינת שמכשירה אתכם לקריירה הבאה שלכם – ונותנת לכם כלים מצוינים לעבודה רווחית ולהתוויית מסלול מקצועי לכל החיים.
  • הנהלת חשבונות היא בסיס לכל עיסוק משרדי או ניהולי שאתם יכולים להתקדם אליו במהלך החיים, ובכך להבטיח לעצמכם גם עניין וגם הגשמת השאיפות הכי גדולות שלכם.
  • אם אתם אנשים מסודרים שאוהבים לשמור על סדר וארגון גם בסביבת העבודה שלכם, עדיף תמיד להתכוונן לקריירה ועיסוק שיביאו לידי ביטוי את הכישורים וההעדפות שלכם בצורה המיטבית ביותר. זו הדרך שלכם להצטיין בעבודה ולמצוא בה עניין וזהו בדיוק מה שמבטיח לכם יציבות ומוטיבציה להמשיך לבוא לשם בכל יום.
  • מנהלי חשבונות לא חייבים להיות שכירים ולהסתפק במסלול מוכר ושגור אחד. אפשר לשלב זאת עם יזמות ולהתחיל עסק קטן משלם להנהלת חשבונות לעסקים אחרים ולאנשים שזקוקים לידע ולמיומנויות שלכם. אתם לא תלויים באף אחד ואתם קובעים את העבודה בזמנים שלכם. זוהי הדרך הטובה ביותר להרוויח יותר כעצמאים ולהצליח.

לימודי הנהלת חשבונות מחיר משתלם

אנשים מסודרים שאוהבים לראות הכול מאורגן, ושום דבר אינו חומק מעיניהם, יודעים שיש מקצועות רבים שמתאימים להם כמו כפפה ליד. לימודי הנהלת חשבונות בצפון הם הדבר הנכון למי שאוהב דיוק וסדר ויודע שליבת כל עסק וכל ארגון הוא החשבונות המאורגנים שמבטיחים תזרים מזומנים. במכללה כמו מכללת אורנס בצפון תוכלו להשלים מסלול לימודים בתחום הנהלת החשבונות ולרכוש מקצוע לכל החיים מפי מורים מהשורה הראשונה.

לימודי הנהלת חשבונות בחדרה והצפון במכללת אורנס 

המכללה המובילה בצפון להכשרה מקצועית מציעה מסלולים רב-תחומיים לכל מי שמחפש את הגיוון התעסוקתי יחד עם פרנסה בטוחה וחיים מלאי עניין. לימודי הנהלת חשבונות בצפון מבטיחים לכם קריירה שיכולה להתפתח לכיוונים הרצויים לכם, וגם להעשיר את חייכם במסלולים משיקים נוספים.

למי מתאימים לימודי הנהלת חשבונות בצפון?

  • כל מי שמחפש לימודים איכותיים קרוב לבית ויודע שהוא רוצה להתחיל קריירה שלא תסתיים בתוך חמש שנים, מוזמן לבדוק את מסלול החשבונאות וניהול הכספים. זהו המסלול שמבטיח לכם שהקריירה שלכם תמצא תמיד את האפיק הנכון להתפתח בו.
  • כספים מנהלים רק הטובים ביותר שיכולים להיות מספיק אחראים כדי לספק לבעל העסק ומנהל הארגון את השקט הנפשי שהוא זקוק לו כדי לעבוד. אם אתם אנשים אחראים, אמינים, יודעים איך לטפל בניירת מבלי שתלך לאיבוד או שתתבלגן, המקצוע הזה הוא המקום הטבעי בשבילכם.
  • יש ביקוש רב לאנשי הנהלת חשבונות טובים, מסורים, מסודרים, עקביים שמתמידים. אם יש לכם גם אופי של אנשים נאמנים לדרך שסללו לעצמם, אתם בוודאי תזכו לאמון רב מצד בעל העסק. בהתאם, גם למקום עבודה מובטח לשנים רבות. זה משהו שאפשר להעריך אותו בימים של טלטלות רבות כל כך.
  • לימודי מקצוע לומדים רק במקום שיכול להבטיח לכם את איכות החומר המועבר ואת המורים הטובים ביותר וזה לא נמצא בכל מקום. כשיש לכם מורים טובים באמת שמתרגלים אתכם כמו שצריך ומספקים לכם את כל הידע הנדרש אתם יודעים שאתם בידיים טובות.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים