קורס cnc מקצועי ומדוייק שיסייע לכם למצוא עבודה מעולה

קורסים cnc הוא תחום מרתק המלמד את רזי החריטה והכרסום. אם יש לכם זיקה לתחום או שהייתם חרטי CNC בזמן שירותכם בצבא, בואו להתמקצע ולהפוך את הידע והניסיון שלכם למקצוע מניב בעל דרישה גבוהה במשק. בקורס תלמדו על טכנולוגיות מכונות וייצור לצד נושאים נוספים. במכללת אורנס לניהול בע”מ, ישנה חטיבה למקצועות החשמל והמתכת שבה תוכלו לבחור מסלולים שונים היעניקו לכם את כל הידע המקיף הנדרש עבורכם.

מה לומדים במהלך הקורס?

במהלך קורס cnc, תלמדו נושאים רבים ומגוונים ביניהם הנושאים הללו: טכניקות לשימוש נכון ומדויק במכונות, כיצד יש להשתמש במכונות אלו – מחרטות ומטחנות, מהן מהירויות החיתוך הנכונות כמו גם פיתוח של מיומנויות אשר יסייעו לכם במדידה ובקריאה של השרטוטים. חלק מהקורסים מתמקדים דווקא בנושאים ספציפיים כמו שימוש במחרטה או שימוש במטחנה או קידוח שבבים וכדומה..

לימודי המשך יבטיחו לכם אפשרויות קידום

בכל תחום שאותו אנו בוחרים ללמוד נדרשת התמקצעות, אך אם אתם מעוניינים לקחת את ההתמקצעות לשלב הבא, מומלץ להירשם אל קורס cnc מתקדם אשר יעניק לכם כלים נוספים כגון: שימוש בכלים כמו טחנות אנכיות ואופקיות לצד כלי ניסור שונים. כל זאת מתבצע יחד עם הכשרה על מכונות CNC בפועל. במהלך הקורס ירצו בפני הסטודנטים מרצים המתמחים בתחום הCNC אשר יעשירו את ידיעותיהם התיאורטיות לצד המעשיות בתחום החריטה ועיבוד שבבי. כמו כן, הסטודנטים ילמדו כיצד לעבוד עם מספר תוכניות של תכנות CNC, כמו גם  תרגול של נהלי הגדרה. הקורס ילמד את הסטודנטים מהם הכלים הנכונים עבור העבודה הספציפית שהם נדרשו לבצע, כמו גם ביצוע של בקרת איכות כדי להימנע מפגמים בתהליך הייצור.

אפשרויות תעסוקה מגוונות

מכללת אורנס לניהול בע”מ, היא מהוותיקות והמובילות בתחום זה לצד עשרות קורסים נוספים שיכולים לפתח אתכם וללמד אתכם את התחום שבו תעסקו בקריירה שלכם. לימודי CNC מעניקים לכם את ההזדמנות להשתלב בתעשיות כמו הייטק, ביטחון, רפואה ועוד. תעשיות אלו ידועות בתנאים הנוחים ובשכר הגבוה שהן מציעות לעובדיהן. הצטרפו גם אתם אל אלפי סטודנטים שהתחילו בקורס אחד והיום הם מפעילי CNC מיומנים ומבוקשים ביותר.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים