שילוב של מגוון מיומנויות – לימודי הנהלת חשבונות בצפון

לימודי הנהלת חשבונות בצפון משלבים מיומנויות חשבונאות עם ניהול כלכלי וניהול עסקים. במסגרת תוכנית הלימודים של מכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית, התלמידים רוכשים את כל הידע הדרוש לקבלה לעבודה בתחום הנהלת חשבונות לחברות וארגונים. עם סיום הלימודים במכללה, התלמידים יכולים לבחור להמשיך ללימודים מתקדמים שיאפשרו להם להתקבל לעבודה במגוון מסלולי קריירה לבחירתם, או להחליט על מסלול קריירה אחר לחלוטין, ואז להשתמש בידע שנרכש במסגרת לימודי הנהלת חשבונות בצפון כדי להמשיך ללימודי ראיית חשבון, ואז להתחיל קריירות של ניהול פיתוח עסקי, ניתוח נתונים או ייעוץ כלכלי.

לימודים שמובילים לאפשרויות שכר גבוהות

לבוגרי לימודי חשבונאות וכלכלה יש פוטנציאל להרוויח משכורות בעלות שכר גבוה בהתאם למסלול הקריירה בו הם בחרים. אם תבחרו להיות רואי חשבון בארגונים ציבוריים או פרטיים, תוכלו להרוויח שכר גבוה ועם הבסיס של לימודי הנהלת חשבונות בצפון והמשך לימודים מתקדמים, התמחות שמספקת את הניסיון הדרוש לרכישת כל הכישורים הרלוונטיים, ניתן להתחיל קריירה משתלמת ביותר שתימשך כל החיים. בחירת מסלול קריירה בתחום החשבונאות והפיננסים פירושה שיהיו לכם הכישורים לעבוד במקצוע שיש לו כל הזמן ביקוש גבוה. חברות מכל הענפים דורשות מנהלי חשבונות, רואי חשבון ואנשי מקצוע בתחום הפיננסים לנהל את הכספים שלהן. ביקוש גבוה לבוגרי לימודי הנהלת חשבונות בצפון ולימודים מתקדמים בתחום כלכלה, פירושם ביטחון תעסוקתי חזק.

תוכניות והכשרה ללימודים מתקדמים

לימודי חשבונאות, ראיית חשבון וכלכלה זמינים במגוון תוכניות הכשרה, כך שאם חשבונאות היא הקריירה שמעניינת אתכם, יש לכם הזדמנות לבחור במסלול קריירה מוגדר לאחר סיום תוכנית לימודי הנהלת חשבונות בצפון והמשך לתוכנית לימודים מתקדמת. בסיום הלימודים תוכלו לחברה גדולה כמתמחים בוגרי לימודים, ולהתחיל תוכנית הכשרה מובנית עד להתקדמות במסלול ישיר בקריירה. אז אם אתם מעוניינים ללמוד הנהלת חשבונות או לימודים מתקדמים בתחום הפיננסים, תוכניות הלימודים של מכללת אורנס לניהול בע”מ, שיש לה ותק של שנים רבות בקורסים מובחרים, יאפשרו לכם לפתח את הכישורים הדרושים למקצועות שתבחרו, במסלולי לימודי הנהלת חשבונות בצפון או כל מסגרת לימודים מתקדמת שתוביל אתכם לקריירה מבוקשת ומשתלמת במיוחד.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים