תכנתים וכוונים – C.N.C

תכנתים וכוונים CNC1. למפעל ביטחוני בנתניה דרושים תכנתים וכוונים – C.N.C עבודה במשמרות תנאים מעולים למתאימים.

2. למפעל בקרית ביאליק דרוש/ה כוון – cnc ללא ניסיון.

3. למפעל בטירת הכרמל דרושים מפעילים – cnc | ללא ניסיון קודם.

4. לאזור הצפון דרושים כוונים מפעילים -cnc ללא ניסיון.

5. לאזור הצפון דרושים מנהלי חשבונות ללא ניסיון.

קורות חיים ניתן לשלוח: sapir@orens.org.il

רבים אינם מודעים לעובדה הבאה: בכל מכשיר אלקטרוני באשר הוא ישנם שבבים ומיקרו שבבים המעובדים על ידי איש מקצוע המתמחה בעיבוד שבבי או בשמו הנפוץ של התחום – CNC. קורס כוון מפעיל במכללת אורנס הוא לא פחות מכרטיס הכניסה של הסטודנטים הלומדים בו אל עבר קריירה משגשגת, עשירה (תרתי משמע), מאתגרת ומרתקת. כיום, מעטים המקומות המלמדים את המקצוע ולכן עולה ההיצע על הביקוש בשוק התעסוקה ולאלו אשר נחנו בתזמון טוב זאת הזדמנות חד פעמית לרכוש מקצוע בו הם יוכלו עם הזמן להתקדם לתפקידי מפתח בחברות והארגונים הגדולים ביותר במשק.

קורס כוון מפעיל  – אם תרצו אנחנו נדאג שתצליחו

עוד לפני שפתחנו את הדלת של הכיתה בפעם הראשונה במכללת אורנס ישבנו עם טובי המומחים, כל אחד בתחומו ובנינו את העקרונות של המכללה, עקרונות שהם נר לרגלינו ומשמשים כ – אני מאמין שלנו עד עצם היום הזה.

בראש ובראשונה הקו המנחה שלנו הוא שכל סטודנט וסטודנטית הם עולם ומלואו. לכן, כל קבוצת לימוד בנויה ממספר מצומצם של תלמידים וזאת אך ורק על מנת שנוכל ללוות אותם צעד אחר צעד עם מתן של יחס אישי עד הרגע בו הם מקבלים את כל ארסנל הכלים שיעזור להם להצליח בעולם האמתי מחוץ לכותלי המכללה. בנוסף, אנו לא התפשרנו, לא מתפשרים ולעולם לא נתפשר על איכות הסגל המקצועי שלנו. כל מרצה ומרצה נבחר בקפידה לאחר תהליך סינון ארוך וכל אחד מוביל בתחומו הן במקצוע אותו הוא מלמד והן בתור מרצה במוסדות הלימוד המקצועיים והאקדמאיים בארץ.

תכניות הלימודים שלנו הותאמו במיוחד לאוכלוסייה של אנשים עובדים ובעלי משפחות אשר מקיימים שגרת חיים רגילה ובמקביל רוכשים מקצוע.

אנחנו פה בשביל כולכם. צרו עמנו קשר דרך האתר או הטלפון ומהשיחה הראשונה אתם תבינו שנכנסתם למשפחה ולדרך שהכיוון היחיד בה הוא הכיוון להצלחה ועתיד תעסוקתי מוצלח.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים