בואו ללמוד במכללת אורנס

קורס בקרת איכות זמין באמצעות תוכנית הלימודים של מכללת אורנס לניהול בע”מ, המכללה המקצועית הרב תחומית לקורסים מובחרים. במהלך הלימודים התלמידים לומדים את הידע הבסיסי בבקרת איכות, הנדסת תעשייה וניהול שרשרת אספקה. הלימודים כוללים את הידע לבחירת החומרים המשמשים במוצרים, ייצור המוני של מוצרים, ובדיקת עמידות מוצרים בתקני בקרת איכות. הקורס מכסה את הידע שמסביר את האופן בו מוצרים מתוכננים, מיוצרים ומגיעים לשוק. בנוסף, התלמידים לומדים לעקוב אחר ביצועי המוצרים הללו בשוק הצרכני ומכירים את האופן בו יש לארוז ולהוביל מוצרים בדרכים אופטימליות. הקורס משלב הרצאות, עבודה בכיתה והכשרה מעשית.

לימודי ניהול תפעול במסגרת הקורס

קורס בקרת איכות מכיר לסטודנטים נושאים בניהול תפעול המשפיעים על בקרת האיכות. התלמידים בוחרים חומרי מוצר לייצור בקנה מידה גדול ומתוודעים ליצירת תהליכים המאפשרים למנהלים לפקח על ייצור המוני יעיל של סחורות. התלמידים לומדים לפקח על קווי ייצור מוצרים איכותיים בקצב גבוה. הם לומדים כיצד לתכנן, לתזמן ולבקר קווים כדי לבחון את בניית המוצר והשלמתו. נושאים נפוצים כוללים תכנון משאבים, ניהול שרשרת אספקה ותכנון תפעול. קורס בקרת איכות מציג בפני התלמידים את תהליך עיצוב ובקרה של מוצרים. מטלות הקורס עשויות לכלול יצירת תוכניות בקרת איכות לדוגמה. התלמידים בוחנים את יכולת הייצור והעיבוד של חברה, יחד עם אובדן איכות המוצר כאשר הייצור אינו עומד בתקנים הנדרשים, והתלמידים לומדים גם לנתח את ביצועי המוצרים.

חשוב לבחור מרכז לימודים מוסמך

למכללת אורנס לניהול בע”מ יש מוניטין מעולה בהכשרת תלמידים במסגרות מקיפות של קורסים מובחרים, והתלמידים שלנו לומדים קורסים במגוון מקצועות, שמכשירים אותם לעבודה בתעשייה. לאחר קורס בקרת איכות, ועם הידע התיאורטי והמעשי בתחום, הם יכולים להתחיל לעסוק בקריירה מבוקשת ומשתלמת, וללמוד אצלנו קורסים נוספים שיעשירו וישלימו את הידע המקצועי שלהם. המדריכים בקורסים הם מיטב המרצים בתעשייה, והם מלווים את התלמידים במהלך השיעורים ולאחר סיום הקורס, כדי לוודא שהידע שנלמד מובן היטב ושהתלמידים מוכנים להתחיל לעבוד בתחום. אם קריירה בבקרת איכות מעניינת אתכם, זה הזמן להירשם לתוכנית הלימודים המקצועית שלנו.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים