לימודי מזכירה רפואית בחדרה

לימודי מזכירה רפואית זה החלום שלכם?

מעל מיליון ומאתיים אלף גרים בצפון הארץ המלבלב אשר זכאים לשירותי רפואה ככלל האנשים בארץ. מיליון ומאתיים אלף אנשים שללא הקדמה הטכנולוגית ואנשי המקצוע הנכונים לא יוכלו לקבל בזמן את השירותים הללו אם המקצוע של המזכירה הרפואית לא היה קיים. למזכירה הרפואית חשיבות רבה בחיבור שבין המוסדות הרפואיים, המטופלים והרופאים ומיום ליום הכל נהיה ממוחשב ומתקדם ויש צורך רב באנשים טובים שיידעו לעשות עבודה מקצועית וזריזה שאינה באה על חשבון הטיפול הרפואי הטוב ביותר אותו זכאים לקבל כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל. אי לכך, אין פלא שמסלול קורס מזכירה רפואית בחדרה נהיה אחד מהמסלולים המבוקשים ביותר בקרב מוסדות ההכשרה המקצועיים.

לימודי מזכירה רפואית בחדרה – המעסיקים מחכים לך

כאשר ההיצע עולה על הביקוש עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לרכוש מקצוע מרתק, מאתגר, מספק ונחשק ויפה שעה אחת קודם. כפי שכתבנו וציינו נכון להיום ההיצע עולה על הביקוש, אך גם המודעות בקרב האנשים לכך ובהתאם מקומות העבודה אשר מאוישים על ידי אלו שזיהו את ההזדמנות וחטפו אותה בשתי הידיים.

מכללת אורנס לניהול מציעה לימודי מזכירה רפואית בחדרה עם ערך מוסף הטומן בחובו יתרון ענק. במקביל ללימודי התיאוריה הסטודנטים והסטודנטיות עוברים סטאז’ מעשי בבתי החולים באיזור מה שנותן להם נקודת זינוק על פני אלו אשר למדו רק את התיאוריה וכפועל יוצא מכך ועדיפות במקומות העבודה הפוטנציאליים.

לימודי מזכירה רפואית בחדרה  – הרצון והרצינות עליכם, לכל השאר אנחנו נדאג…

אנחנו במכללת אורנס דואגים לעטוף את הסטודנטים שלנו על ידי ליווי ויחס אישי לכל אחת ואחד ולאורך כל הדרך אל המשרה הנחשקת צעד אחרי צעד. התנאי הבסיסי לקבלה ללימודים הוא 12 שנות לימוד, תנאי אותו דורש משרד הכלכלה. יחד עם זאת, שני התנאים הלא כתובים אותם אנחנו דורשים במכללה הם הרצינות שלכם והרצון שלכם להצליח. במידה ותדעו לעמוד בשני התנאים הללו אנו מבטיחים לתת לכם את כל ארגז הכלים ולהכין אתכם למבחן של משרד הכלכלה על מנת לעוברו בהצלחה ולקבל את תעודת המקצוע החשובה. אין פה התלבטות, צלצלו אלינו ונתאם פגישת יעוץ שסיכוי סביר תהיה הצעד הראשון שלכם אל עבר קריירה עשירה ומעשירה.  

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים