מכשור רפואי לימודים – טכנאים מצילי חיים

מכשור רפואי לימודים

מחפשים מקצוע לחיים שמשלב את עולמות הרפואה, טכנולוגיה וידע באלקטרוניקה ומכשירי חשמל? נתקלתם במילות החיפוש ״מכשור רפואי לימודים״ אבל אתם לא באמת מצליחים להבין על מה מדובר? הגעתם למקום הנכון! אצלנו במכללה המקצועית הרב תחומית אורנס תוכלו להירשם לקורס מכשור רפואי מתקדם שיעניק לכם עבודה טכנית בעלת משמעות עמוקה.

מכשור רפואי לימודים – מה באמת עושים שם?

מטרתם העיקרית של לימודי מכשור רפואי היא להעניק לכם ידע בטיפול ובתחזוקה של הכלים הרפואיים שמצילים חיי אדם בכל יום מחדש. במסגרת הלימודים, יוענק לכם ידע תיאורטי ענף בתחום שיאפשר לכם לטפל ולתקן גם את המכשירים החדישים ביותר שיצאו לשוק. בנוסף, הקורס כולל בתוכו התנסות מעשית בבית החולים רמב״ם שיספק לכם הצצה אל העבודה בשטח ויאפשר לכם לבחון את הכישורים שרכשתם בזמן אמת.

למי הלימודים מתאימים?

קורס מכשור רפואי מתאים עבור כל אחד ואחת שרוצים להעניק לעצמם לימודים משמעותיים ומקצוע מבוקש. משך הקורס הינו כשנה, אך עבור בעלי ידע מקדים בעולמות החשמל ואלקטרוניקה ישנו מסלול מיוחד וקצר יותר. בנוסף, על כל אדם שרוצה להתקבל לקורס להיות בעל 12 שנות לימוד, להציג בפנינו תעודת יושר מהמשטרה ולעבור ריאיון קבלה אישי עם צוות המכללה.

מי מעביר את הקורס?

כשאנחנו מדברים על מכשור רפואי ולימודים, צריך להבין כי המורים הטובים ביותר יהיו בעלי המקצוע המנוסים והמוערכים ביותר. בדיוק בגלל זה, צוות הקורס שלנו מכיל אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שישמחו להעניק לכם מהידע שלהם, לענות לכם על כל השאלות ולוודא שאתם יוצאים אל השטח רק כשאתם באמת מוכנים לכך.

אנחנו מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בנוגע לקורס החשוב הזה! גם הבנתם שמכשור רפואי ולימודים מקצועיים בתחום זה הייעוד שלכם בחיים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר. נשמח לרשום אתכם למועד הקורס הקרוב ביותר ולהעניק לכם את הכלים החשובים ביותר להצלחה בתחום. אז למה אתם מחכים? צוות הקורס כבר רוצה לפגוש אתכם ולהכשיר את דור העתיד של טכנאי המכשור הרפואי של ישראל.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים