מתי אפשר להתחיל ללמוד?

כל מי שניהל או מנהל חברה או עסק, כאלו שיש בהם הרבה עובדים יודע עד כמה מחלקת השכר חשובה. היא צריכה להיות יעילה ולא פעם מאותגרת במשימות עם דדליין קצר מאוד, צריכה להיות איכותית, עם כוח האדם הטוב ביותר וכמובן, עם המנהלים המקצועיים ביותר. חשבות שכר היא לא עוד מקצוע, אלא משהו אחר וכמדובר על חשבי שכר בכירים צריך להבין את גודל האחריות שלהם. הם אלו שבסופו של דבר מאשרים משכורות של מאות עובדים בחודש, הם אלו שצריכים לענות על שאלות והם אלו שנותנים שירות לאלו שמחזיקים את העסק. קורס חשבי שכר בכירים ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” ייקח גם אתכם למקום הזה.

למה לעשות קורס חשבי שכר בכירים

אם עולם השכר מעניין אתכם אתם חייבים לבדוק על קורס חשבי שכר בכירים. אתם צריכים להיות בתחום ולהיות בעלי יידע בסיסי לפחות או חשבי שכר בפועל, ואתם חייבים גם 12 שנות לימוד. יהיו לכם מבחנים לעבור ולא מעט חומר ללמוד אך בסופו של דבר תגיעו לרגע המיוחל ותקבלו תעודה בהסמכת לשכת רואי החשבון בישראל.

קורס חשבי שכר בכירים הוא קורס מרתק, קורס שבסופו תוכלו לעבוד במחלקות שכר שונות, במפעלים או בעסקים מגוונים. זהו קורס שייתן לכם המון יידע לא רק במה שנוגע לתלוש השכר אלא גם הרבה מסביב כמו ביטוח, נפגעים בעבודה, ביטוח לאומי והחוקים השונים לגביו ועוד דברים אחרים.

לא לוותר על הטוב ביותר!

אז איפה כדאי לכם לעשות קורס חשבי שכר בכירים? ב”המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” כמובן. למה? כי זו מכללה שמעסיקה את המרצים הכי טובים. כי זו מכללה שהבוגרים שלה מוצאים עבודה במקומות טובים מאוד. כי היא עם כיתות נוחות וכי האוירה בה נעימה.

“המכללה המקצועית הרב תחומית – אורנס” היא מכללה שמלמדת לא רק חשבות שכר אלא עוד הרבה מקצועות אחרים. כדאי לכם לשמוע עליהם ועל המסלולים השונים כי יכול להיות שתגלו עניין בעוד תחום ואולי תבחרו בו.

רוצים לדעת יותר? לקבוע פגישה במכללה? אתם מוזמנים לחייג למספר 04-8850888 ולקבל את כל המידע שאתם צריכים!

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים