קורס שיווק דיגיטלי בפיקוח משרד העבודה הינו הקורס המקיף לשיווק עסקים קטנים או גדולים ברשתות החברתיות. השילוב של הבינה המלאכותית ולימוד הטכניקות המתחדשות בעולם השיווק המתמקדות בקידום פוסטים, מיתוג, קידום מוצרים ושירותים באמצעות ניהול קמפיינים דיגיטליים מתוקצבים. עולם השיווק הדיגיטלי גדל ומתפתח משמעותית בשנים האחרונות. ניתן לראות את הגידול בתחום נוכח ריבוי בכמות החברות העוסקות בשיווק הדיגיטלי ויחד עם זאת הצורך באנשי שיווק דיגיטלי. העסקים הן הגדולים והן הקטנים מתנהלים באמצעות אתר אינטרנט המקודם אונליין ונדרש למשווקים דיגיטליים מומחים אשר יקדמו אותו במדיות החברתיות.
בעלי עסקים מבינים שאם אתה לא ברשת – אתה לא קיים! ארגז כלי העבודה השיווקיים אשר תקבלו בהכשרה המקצועית תזניק אתכם בעוד חצי שנה להקים סוכנות דיגיטל או לעבוד במשרות הנחשקות במשרדי הפרסום בארץ.
מה לומדים?
תכנית הכשרה מקצועית ומקיפה בפיקוח משרד העבודה מתמקדת בצד המעשי של השיווק הדיגיטלי וניהול המדיה החברתית. התוכנית תעניק ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את אנשי השיווק ומנהלי המדיה החברתית בכל סוג של ארגון את היכולות לנהל את ערוצי המדיה החברתית השונים, במטרה לקדם את העסק.
מבוא לשיווק דיגיטלי
- סקירת המדיה הדיגיטלית: Facebook, Google, Instagram, YouTube
- מושגי יסוד: CPM, CPC, CPL, CPA יחס CTR
- היכרות עם המשפך השיווקי
- יתרונות השיווק הדיגיטלי
- מהי אוטומציה וכיצד היא מסייעת לקידום יעיל של קמפיינים?
- כלים בבניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל
- שלבים בתהליך התכנון האסטרטגי
- ניתוח הזדמנויות ואיומים בסביבה התחרותית ובסביבת השוק – SWOT
- בחירת קהל המטרה – פילוח
- סוגיות בהתנהגות הקנייה של הצרכן
- בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג
- כלים לקידום במנועי חיפוש – SEO
- יסודות בקידום אורגני (SEO)
- מדוע חשוב להיות ממוקם גבוה במנועי חיפוש, עדכוני אלגוריתם
- גורמים המשפיעים על המיקום (On/Off Page Factors)
- פרסום ושיווק ב-Google
SEM – קידום ממומן
- היכרות עם רשת הפרסום ויכולותיה
- כלים למחקר מילים דוגמת Keyword Planner
- בניית עמוד נחיתה מותאם לקליטת התעבורה (Traffic)
- יסודות בקידום ממומן
- הקמת קמפיין וקידום במנועי חיפוש – PPC
- תרגול והתנסות מעשית במעבדה
- כלי מדידה – Google Analytics
- יסודות ניתוח דיגיטלי ועקרונות מדידה מול מטרות עסקיות (שימוש בדוחות זמן אמת, קהלים)
- דוחות התנהגות והמרה. הגדרת מטרות Goals
- התנסות מעשית ב- Google Analytics
- התוכן השיווקי הדיגיטלי – כתיבה אפקטיבית, קריאטיב ותוכן מסחרי לדיגיטל
- המסר והקונספט
- לכתוב בשפת המותג
- עבודה עם הבריף הקריאטיבי
- איפיון זירה, חלקי הטקסט והתאמתם לזירות פעולה שונות
- יצירת שיח במדיה החברתית, ניהול דיון והפעלת קהילה
- תוכן חוצה זירות ומדיום
- התרגול והתנסות מעשית
- ניהול תוכן אורגני וממומן Facebook לעסקים
- פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
- הקמת קמפיין Hands on, ביצוע A/B testing ואופטימיזציה
- קהלי מטרה מותאמים אישית ורימרקטינג
- Instagram and TikTok *
- היכרות עם הפלטפורמה, מונחי יסוד ומקרי בוחן מעניינים
- כללים בהפקת תוכן ושימוש נכון בהאשטגים #
- אפליקציות תומכות ומומלצות לשילוב בהפקת תוכן לפלטפורמה
- אימייל מרקטינג – ניהול מועדון לקוחות
- איך להשתמש במיילים ככלי שיווקי
- הקמת מאגר לקוחות –איך בונים רשימות תפוצה
- כלי AI לעולם הדיגיטלי
- איך רותמים את כלי הבינה המלאכותית לעבודת השיווק הדיגיטלי
- עבודה נכונה עם chat-gpt
- ביצוע מחקרי לקוח וסקרי שוק מעמיקים
- כתיבת מודעות
- ניתוח ועיבוד כמויות גדולות של מידע והצגתם בצורה ויזואלית
- כתיבת מיילים, הודעות חשובות, הצעות מחיר ועוד
מנהלי מדיה חברתית
מנהלי שיווק ופרסום
הקמת סוכנות פרסום דיגיטלי
קידום עסקים כפרילנס
*שכר בשוק העבודה בין 10,000-25,000 ₪
כשישה חודשים
ליווי להשמה
פתיחת אתר פרטי
פרויקט גמר לעסק הפרטי של הבוגר
בחינה עיונית ופרויקט גמר מטעם משרד העבודה
תעודת גמר מטעם משרד העבודה “ניהול ושיווק במדיה החברתית”
תעודת גמר בשיתוף חברת 360 סוכן תיירות דיגיטלי
תהליך ההרשמה וקבלה ללימודים
שלב 4 : שיחת קבלת פנים , שיבוץ לקבוצות הלימוד והיכרות עם רכז המסלול.
שלב 5 יוצאים לדרך : אנחנו במכללת אורנס נרגשים להיות חלק מהעתיד המקצועי שלך... להיות חלק מהכשרה מקצועית איכותית בליווי צמוד עד להצלחה..
שלב 1 : בואו נכיר... שיחת היכרות עם רכזת התחום סקירה ומידע על תכני הלימוד, דרישות שוק התעסוקה, תנאי קבלה.
שלב 2 : הרשמה מילוי טפסי רישום, ותשלום דמי רישום.
שלב 3 : משלמים...מכללת אורנס מעמידה לרשותך מגוון מסלולי תשלום וקרנות מימון בפריסה נוחה. תשאלו אותנו על אפשרויות המימון