בעידן המתקדם בו אנו חיים, המשרד הפך למרכז ההתנהלות בארגון המודרני.
המשרד המודרני דורש אנשי מקצוע בעלי ידע עכשווי, מיומנויות ניהול, מיומנויות ארגון בקיאות מרבית בזירה הממוחשבת המתקדמת.
מנהלת משרד יעילה אחראית על כל הנעשה בארגון ומחוצה לו לרבות חיבור הממשקים בתוך הארגון וסביבת העבודה.
מנהלת המשרד מחברת את כל תחומי פעילות הארגון למוקד מרכזי אחד.
על המזכירה הבכירה לשלוט ולהוביל בכל תחומי הדעת בארגון.
ממשקי הביצוע והניהול של מנהלת המשרד הבכירה מתנהל מול ספקים, לקוחות, משרדי הארגון, עובדי הארגון, המנהלים, ועוד.
הדרישות ממנהלת המשרד הבכירה הן רבות, זהו מקצוע בפני עצמו אשר דורש הכשרה נרחבת בתחום.
חשיבותה של ההכשרה המקצועית , מנהלת משרד בכירה כללית, היא רבה. הרי הצלחתו של כל ארגון וחברה מתבססים על צוות ניהולי מיומן, מנוסה ושירותי – כאשר מנהלת משרד נושאת בתפקיד בעל ערך רב הודות תכנים הממוקדים בהכשרה זו.
הכישורים הנדרשים ממנהלת משרד בכירה הינם רבים ועיקרם כוללים:
- יחסי אנוש גבוהים
- עבודה מסודרת, שקולה ואחראית
- ראש גדול ולקיחת אחריות
- חשיבה רוחבית
- ניהול משא ומתן וקבלת החלטות בזמן לחץ.
הדרך להצלחה עסקית מתבססת על מספר תפקידי מפתח – כאשר אחד המרכזיים מתוכם הינו מנהלת משרד בכירה.
למעשה, מדובר בתפקיד העומד בלב העשייה הארגונית ובזכותו ניתן להיות עם יד על הדופק בכל הנוגע אל ההתנהלות העסקית, ביצוע חישובים ,עיבוד מידע ועוד.
בהתאם לכל זאת, מומלץ ביותר לעבור את ההכשרה המקיפה ביותר; ההכשרה אשר תעניק את הכלים החשובים למשימה.
אם את בעלת השכלה תיכונית וברצונך להתמחות בתחום הניהול והאדמיניסטרציה, את מוזמנת להיות חלק מההכשרה הבכירה במסלול מנהלת משרד בכירה כללית.
במסגרת הכשרה זו, תלמדי מגוון נשואי ותחומי לימוד: החל מדיני עבודה, מערכות משרד, יישומי מחשב, מושגי יסוד בתחום העסקים, הכלכלה והביטוח, אבטחת מידע, אנגלית עסקית, ניהול הארגון ועוד..
בסיומה של הכשרה זו , תרכשי את הכלים והידע המקיפים והמתקדמים ביותר בתחום עיסוק זה. כמו כן, לאחר השתתפות בכל דרישות הקורס וביצוע פרויקט הגמר, תהיי זכאית לקבל תעודת גמר. כעת, שוק העבודה פתוח לפניך, ויש באפשרותך להשתלב בשלל תפקידי מזכירות, אדמיניסטרציה וניהול לשכה במגוון חברות היי טק, משרדי ממשלה וכן הלאה.
הצלחה ארגונית כוללת את העסקתה של מנהלת משרד בכירה, מיומנת ומקצועית.
מסלול מנהלת משרד בכירה מורכב מחלק לימוד עיוני וחלק לימוד מעשי ממוחשב.
בין הנושאים העיוניים:
- יחסי עבודה ודיני עבודה.
- חשבונאות וכלכלה.
- תורת המנהל.
- התנהגות ארגונית.
- משאבי אנוש.
- תקשורת.
- יחסי ציבור.
- סדנאות בניהול וארגון.
- מנהיגות ועוד…
בין הנושאים המעשיים:
- תכתובת ויצירת מסמכים.
- יצירת מצגות power point
- מערכות ERP
- יישומי GOOGLE
- ניהול יומן OUTLOOK.
מסלול ערב יומיים בשבוע בין השעות 17:30-20:45
*****ממליצים לשלב עם התמחות מזכירה ומזכירה רפואית על מנת להרחיב את אפשרויות התעסוקה*****
תהליך ההרשמה וקבלה ללימודים
שלב 4 : שיחת קבלת פנים , שיבוץ לקבוצות הלימוד והיכרות עם רכז המסלול.
שלב 5 יוצאים לדרך : אנחנו במכללת אורנס נרגשים להיות חלק מהעתיד המקצועי שלך... להיות חלק מהכשרה מקצועית איכותית בליווי צמוד עד להצלחה..
שלב 1 : בואו נכיר... שיחת היכרות עם רכזת התחום סקירה ומידע על תכני הלימוד, דרישות שוק התעסוקה, תנאי קבלה.
שלב 2 : הרשמה מילוי טפסי רישום, ותשלום דמי רישום.
שלב 3 : משלמים...מכללת אורנס מעמידה לרשותך מגוון מסלולי תשלום וקרנות מימון בפריסה נוחה. תשאלו אותנו על אפשרויות המימון