מה לומדים בקורס הפקת אירועים 

ב-11 בספטמבר 2006 נפתח לשימוש כלל הציבור אתר אינטרנט שאף אחד לא ידע תחילה איך לאכול אותו… סטטוסים? לייקים? מה אלו השטויות האלו? מאז ועד היום ההיסטוריה ידועה ופייסבוק לצד המצאת האייפון הראשון חוללו את המהפכה הגדולה ביותר במאה ה – 21. לצד הפייסבוק נולדו עוד רשתות חברתיות כגון טוויטר, סנאפצ’אט ואינסטגרם הפכו לתעשיות של מיליארדי דולרים. למה אנחנו מספרים לכם את כל זה? כי יחד עם המהפכה השתנו תחומי חיים רבים ועולם האירועים השתנה מקצה לקצה. אם בעבר כמה בלונים ומנורות בצבעים מתחלפים היו התפאורה של אירועים מיוחדים כגון ימי הולדת ומסיבות רווקים הרי שכיום מדובר בהפקה שלא הייתה מביישת את המפיקים של המופעים הגדולים בברודווי.

קצת יותר מדי ג’יי וצלם

מאפייני הענף: גורמים פועלים, מוסדות, סביבה חברתית ועסקית, כללי התכנון, תקצוב, ביצוע, וניהול ההפקה בפועל, הקשר בין המפיק ליתר מרכיבי ההפקה, יזמות אירועים והפקות פסטיבלים, תחרויות, כנסים מייצגים ומופעים הם רק חלק מעולם בלתי נגמר של יצירתיות ודמיון אשר יוצרים אירועים בלתי נשכחים שבעלי השמחה והאורחים לא ישכחו לעולם. הצעידה לחופה של הזוג הצעיר, הסבא שהנכד הראשון על ברכיו לפני ברית המילה ואבא שחוגג שישים אביבים, כל אלו רגעים שייחקקו לעד בראשם ולמנהל ומפיק האירוע החלק המרכזי בו.

מסלול לימודים שהוא הפקה אחת גדולה!

לימודי הפקת אירועים במכללת אורנס לניהול לוקחים את התחום המרתק הזה צעד אחד קדימה ומספקים לסטודנטים את כל הכלים על מנת להפיק אירוע בכל גודל ולכל מטרה בצורה המקצועית ביותר לערב המושלם. עם סדנאות אומן מעשיות כגון: עיצוב חופות, עיצוב זרי כלה, שזירת פרחים, עיצוב חופות, עיצוב בר מתוקים, עיצוב פירות, בלונים, מוסיקה ותקליטנות ומיתוג פרסום ושיווק הבוגרים שלנו מצעידים את עולם האירועים למחוזות חדשים, צבעוניים ויוקרתיים. בואו לקחת חלק בעולם הנחשק של האירועים וצרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף או השאירו את פרטיכם באתר שלנו ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

חתונה, ערב גיבוש לעובדים, בר מצווה או מסיבת רווקות. בימינו, כל דבר הוא סיבה למסיבה, שמענו אפילו על טרנד של מסיבות לחשיפת מין היילוד ואף מסיבות גירושין. באמת שאין גבול לסיבות לשמוח, כל אחד ושמחתו. יחד עם זאת, אירוע (כל אירוע) יכול לקום או ליפול על הפרטים הקטנים ביותר ולהפוך במהרה מששון לאסון ופה נכנס תפקידו של מנהל הפקתו האמון גם על העיצוב שלו, ואת זה? את זה צריך ללמוד!

קורס הפקת אירועים בצפון הוא בדיוק המסלול בו ניתן לרכוש את כל הכלים על מנת להפיק את כל סוגי האירועים בצורה כזאת שהם לא יישכחו עוד זמן רב לאחר שיכבו את האורות ואחרון החוגגים יעזוב את המקום.

לימודי הפקת אירועים

בקורס שכזה לומדים נושאים רבים המקיפים כל פרמטר אותו נצטרך להביא בחשבון בתכנון האירוע ובמהלכו. בין שאר הנושאים המועברים בקורס ניתן למצוא תכנים כגון: כללי תכנון, תקצוב, ביצוע, ניהול הפקה, בניית אסטרטגיה שיווקית להפקה, פיתוח חשיבה יצירתית לבניית “CONSEPT” לאירוע ועוד שלל נושאים מרתקים שקצרה היריעה מלפרט פה את כולם וכל זאת בנוסף לסדנאות אומן מרתקות בנושאים כגון: עיצוב חופות, שזירת פרחים, עיצוב חופות, מוסיקה ותקליטנות, מיתוג, פרסום, שיווק ועוד נושאים שגם במקרה זה קצרה היריעה…

הקורס מתאים לכל מי שרוצה להטביע את חותמו בכל סוג של אירוע, קטן כגדול בתפקידים כגון: מפיקי אירועים בפועל המעוניינים לרכוש כלים מקצועיים עשירים ולעשות הסבה לתחום האירועים המרתק.

קורס ניהול והפקת אירועים – לימודים שהם אירוע אחד גדול

קורס ניהול והפקת אירועים במכללת אורנס לניהול הוא קורס שכל כולו חוויה אחת גדולה אשר מלמדת את הסטודנטים איך להפוך עוד אירוע לאחד כזה לא ישאיר אף אורח אדיש ובמיוחד את בעלי השמחה. והדרישות? חיוך, ראש פתוח וחשיבה יצירתית. צרו עמנו קשר ואנו נשמח לתת לכם פרטים נוספים ולצרף אתכם למסע.

תפריט נגישות

פרסומת
(: ?כבר עוזבים
תנו לנו הזדמנות לתת לכם ייעוץ לימודים