תקנון אתר, הסכם לימודים ותנאי התקשרות בהרשמה למכללת אורנס
דף הבית » תקנון המכללה
תקנון האתר – תנאי שימוש
אתר האינטרנט של מכללת אורנס לניהול בע”מ (להלן: “המכללה”) מציע מידע ושירותים מקוונים בתחומים שונים, לרבות מידע על קורסים ותוכניות לימוד, אפשרות הרשמה מקוונת ושירותי מידע נוספים. השימוש באתר orens.org.il (להלן: “האתר”) כפוף לתנאים המפורטים להלן ומהווה הסכמה מצידך לכל האמור בתקנון זה.
הגדרות
המונח “משתמש” מתייחס לכל אדם הנכנס לאתר ו/או עושה בו שימוש מכל סוג שהוא. השימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד, והאמור חל על כל המגדרים במידה שווה.
תנאי שימוש כלליים
השימוש באתר ובשירותים המקוונים המוצעים בו מותנה בקבלת תנאי שימוש אלו.
המכללה רשאית לעדכן או לשנות את תנאי השימוש מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת. השינוי ייכנס לתוקפו בתוך 7 ימים ממועד פרסומו באתר. בכל שימוש באתר יחולו תנאי השימוש כפי שהיו מעודכנים באותה עת.
פרטיות ומידע אישי
שימוש בשירותים מקוונים באתר עשוי לדרוש מסירת פרטים אישיים (כגון שם, כתובת, טלפון וכתובת דוא”ל). פרטים אלה יישמרו במאגרי המידע של המכללה. המידע יישמר וישמש בהתאם לדין, ובכפוף למדיניות הפרטיות של המכללה.
המכללה רשאית לשלוח למשתמש עדכונים ומידע שיווקי הקשור לפעילותה, וזאת כל עוד לא ביקש המשתמש להסיר עצמו מרשימת התפוצה.
נאסף באתר מידע טכני וסטטיסטי על דפוסי השימוש (כגון עמודים נצפים, משך שהייה באתר, אמצעי תשלום). מידע זה ישמש לצורך שיפור השירותים בלבד, והוא לא יזהה את המשתמש באופן אישי. למידע נוסף על פרטיות באתר המכללה: לחצו כאן לצפייה בהסכם הפרטיות
זכויות יוצרים וקניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות טקסטים, תמונות, קבצי וידאו ואודיו, מצגות, תוכנות, חומרי לימוד וכל תוכן אחר, שייכים למכללה, אלא אם צוין אחרת במפורש.אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשדר, לפרסם, לתרגם או לעשות כל שימוש מסחרי בחומרים אלו ללא אישור מראש ובכתב מהמכללה.
שימוש הוגן בהתאם לחוק זכויות יוצרים מותר באישור, בלבד.
קישורים לאתרים חיצוניים
באתר עשויים להופיע קישורים לאתרים חיצוניים שאינם בשליטת המכללה. המכללה אינה אחראית לתוכן, לנכונות המידע או לשירותים הניתנים באותם אתרים. הופעת קישור באתר אינה מהווה המלצה או מתן חסות על ידי המכללה.
אחריות והגבלת אחריות
המכללה עושה מאמצים להבטיח כי המידע באתר יהיה עדכני ומדויק, אך אין התחייבות כי המידע חף מטעויות, השמטות או אי־דיוקים.
השירותים באתר ניתנים “כפי שהם” (As Is), והמכללה אינה אחראית להתאמתם לצורכי המשתמש.
המכללה לא תישא בכל אחריות לנזקים, ישירים או עקיפים, שייגרמו למשתמש עקב שימוש באתר או במידע שבו.
המכללה מאבטחת את האתר באמצעים סבירים אך אינה יכולה להבטיח הגנה מוחלטת מפני חדירות, פריצות או כשלים.
שינויים והפסקת שירות
המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, לעדכן, להפסיק או להסיר את האתר או כל חלק ממנו, לרבות שירותים מקוונים, תוכן, מבנה או זמינות, וזאת ללא הודעה מוקדמת וללא חבות כלשהי כלפי המשתמש.
דין וסמכות שיפוט
על תנאי שימוש אלו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. סמכות השיפוט הייחודית בכל מחלוקת הנובעת מהשימוש באתר מוקנית לבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב.
המסמך מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך כל האמור מיועד לנשים וגברים כאחד.
פרטי הנרשם:
שם משפחה:______________
שם פרטי:______________
מס’ ת.ז. (כולל ספרת ביקורת): _________
טלפון נייד: ______________
נחתם ביום:____________
פרטים אישיים של סטודנט:
שם משפחה:__________________ שם פרטי:_____________________ מס’ ת.ז. :________________________
תאריך לידה: _____________ טלפון נייד: ___________________ טלפון איש קשר נוסף: ___________________
רחוב:___________________ בית/ת.ד:___________________ ישוב:___________________
כתובת נוספת (הורים)
רחוב:___________________ בית/ת.ד:___________________ ישוב:___________________
דואר אלקטרוני: _________________________________________________
*** על כל שינוי בפרטים האישיים לרבות כתובת , טלפון ודוא”ל הנך מתבקש להודיע בהקדם
*** אמנה זו נכתבה בלשון זכר , אך כל האמור בלשון זכר מכוון גם ללשון נקבה
הואיל ו ____________ להלן : ” הסטודנט ” ( התקבל ללימודים ולאחר שקיבל הסברים לגבי מסלול הלימודים המבוקש , הביע את רצונו להירשם )
לקורס : ____________________________________
תאריך פתיחה : ____________ :
מבוא:
- המכללה מתחייבת ללמד את הסטודנט את מסלול ההכשרה המקצועית הרשום לעיל בפיקוח משרד העבודה / הכלכלה.
- המכללה פועלת תחת פיקוח של משרד העבודה, לשכת רו”ח, מ. הבריאות. .מתוקף פיקוח זה ניתן ללמוד במכללה מסלולי לימוד ייחודים שמקנים תעודה ממשלתית .
לפרטים נוספים – ניתן להתעדכן עם יועץ הלימודים שלך
3. סטודנט בעל צרכים מיוחדים רשאי לבקש ולקבל התאמה אישית וכל עזרה שתידרש לו במהלך לימודיו , ובכפוף להנחיות הגוף המפקח .על הסטודנט חובה להמציא מסמכים רפואיים המעידים על מצבו הרפואי .
3.1 הגוף המפקח, והוא בלבד , רשאי להכתיב את תנאי תוספת הזמן, ובסמכותו הבלעדית.
3.2 תוספת הזמן המאושרת בכפוף למסמכים, תאושר גם בבחינות הפנימיות במסלול הלימודים.
4. תוכנית הלימודים והמנהלות
4.1. סטודנט מאשר כי הוסברה לו תוכנית הלימודים של המסלול אליו נרשם טרם חתימתו על התחייבות זו וידוע לו שהנהלת המערך הפדגוגי של המכללה רשאית לערוך שינויים, באופן סביר לפי העניין בתוכנית הלימודים לרבות שינוי סדר הנושאים בקורס בכפוף לאישור הגוף המפקח על מסלול ההכשרות המקצועיות.
4.2. מובהר בזאת כי המרצים השונים אינם קבועים ואפשר שיתחלפו במהלך הקורס על פי ההתמחות שלהם בנושא הלימוד ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המנהל הפדגוגית ואישור הגוף המקצועי המפקח.
4.3. יובהר כי באירועי חירום כגון מצב ביטחוני או אחר כגון מצב בריאותי לאומי או שינוי אקלים קיצוניים, רשאית המכללה לקבוע שינוי בתוכנית הלימודים לרבות שינוי סדר נושאים או הארכה של תוכנית הלימודים לרבות למידה מרחוק או שינוי מסלול לימודים בצורה היברידית ( לדוגמא: “ZOOM”) בהתאם לשיקול דעתה ובהתאם לנסיבות המצב והסטודנט מודע לכך לפני השיעור, מבעוד מועד.
חתימה וחותמת המכללה
חתימת התלמיד
שם התלמיד
5. הבטחת מקום בלימודים /קורס :
5.1. על הסטודנט להסדיר ולשלם את נושא שכר הלימוד המלא עד 7 ימים ממועד חתימתי על הסכם זה ורישומו בקורס / לימודים בפועל . מובהר וידוע לי כי רק הסדר התשלום המלא למכללה מבטיח עבורי מקום בלימודים / קורס . רישום על המסמך זה אינו מהווה הרשמה בפועל. מדובר בתנאי מהותי להסכם זה וידוע לי כי כל עוד לא הוסדר ושולם למכללה לא מובטח מקומי בלימודים / קורס אליו נרשמתי .
5.2. אי הסדרת תשלום שכר לימוד תאפשר להנהלת המכללה למנוע את השתתפותי בלימודים ו/או בבחינות ו/או עיכוב קבלת תעודה ו/או כל מסמך אחר הקשור ללימודים. בכל מקרה קבלת תעודה מותנית בפירעון כל התשלומים לגביהם התחייב הסטודנט כלפי המכללה.
6. הסדרת תשלום ואופן התשלום למכללה :
6.1. ככל והסטודנט מעוניין להסדיר תשלום באמצעות הוראת קבע הרי שידוע לו כי המכללה מאפשרת תשלום וזאת באמצעות מתן שירות שהיא מקבלת מחברת ERN חברה המתמחה במתן שירות להתחייבות פירעון תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית לבתי עסק. ביטול הוראת קבע והחלפה של שיטת תשלום אחרת על פי העדפת הסטודנט כרוכה בעמלת ביטול של 500 ₪ והעניין זה ידוע לו והוא מסכים לכך. מובהר כי ביטול הוראת קבע ותשלום עמלת הביטול אינה פוטרת את הסטודנט מלשלם את שכר הלימוד בדרך אחרת וכי ביטול הוראת הקבע יבוצע רק לאחר שיוסדר תשלום שכר הלימוד באמצעות אמצעי תשלום אחר.
6.2. במקרה של ביטול תשלום ששולם דרך חברת מימון יחויב הסטודנט בריבית יחסית אשר שילמה המכללה כחלק מהטבת המימון. החזר שכ”ל לסטודנט במקרה זה יבוצע בהתאם לתשלומים בחברת המימון (פיימנט/ ERN) והסטודנט מודע לכך ומסכים.
6.3. מובהר כי הסדר המימון נעשה בין הסטודנט לבין חברת המימון בכפוף לתנאי הסכם המימון שנקבעו בין חברת המימון לבין הסטודנט. למכללה אין צד בהסכם המימון בכל הקשור לנושא גבייה ותשלומים שנקבעו בהסדר המימון, ונחתמו ע”י הסטודנט מול חברת המימון. המכללה אינה אחראית למחלוקות בנושא הסדר התשלומים בין הסטודנט וחברת המימון.
חתימה וחותמת המכללה
חתימת התלמיד
שם התלמיד
7. לימודי מכינה ולימודים נלווים לקורס:
7.1. ידוע לי כי לימודי מכינה , כלים דיגיטליים .נחשבים חלק בלתי נפרד ממסלול הלימודים לכל דבר ועניין וכי הוראות הסכם זה על כל סעיפיו ותתי סעיפיו חלים בהתאמה גם על לימודי מכינה.
7.2. ידוע לי כי קורס כלים דיגיטליים מהוה את פתיחת מסלול הלימודים / קורס שלי , הכשרה מקצועית אליה נרשמתי.
7.3. כמו כן, קבלת חומר לימודי מוקלט דיגיטלי מהווה את פתיחת מסלול הלימודים בהמשך לנכתב בסעיף 7.2
8. עמידות במטלות:
8.1. הסטודנט מתחייב ללמוד את חומר השיעור, להופיע ללימודים באופן סדיר בהיקף של לא פחות מ – 85% מכלל השעות, ולהכין את המטלות שיוטלו עליו . הנחייה זו נכונה לכל מסלולי הלימוד כולל למידה מרחוק ולמידה היברידית .
8.2. במידה והסטודנט נאלץ להפסיד שיעור מסיבה כלשהי – האחריות להשלמת החומר הנלמד מוטלת עליו. במקרים חריגים בהודעה מראש ובצירוף אישורים מתאימים (מילואים /מחלה וכד’ ) תסייע המכללה לסטודנט בהשלמת החומר הנלמד בדרך הנראית לעיניה ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי .
8.3. ידוע לסטודנט כי תעודת גמר מותנית בנוכחות והכנת המטלות במהלך הלימודים. סטודנט שלא יעמוד במטלות הלימודיות לא יהיה זכאי לקבלת תעודה עד להשלמת כל המטלות בהתאם לדרישות הלימודיות .
8.4. סטודנט שיזדקק לסיוע נוסף לשם השלמת המטלות יוכל להירשם לקורס חוזר על בסיס מקום פנוי באישור המכללה ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי , במקרה שכזה גובה שכ”ל יקבע בנפרד .
9. התחייבויות הסטודנט:
9.1. הסטודנט מתחייב בזאת לשמור על ציוד במכללה וניקיונה .
9.2. הסטודנט מתחייב בזה למלא ללא דופי את כללי המשמעת ואת הוראות המכללה כפי שימסרו לו בכתב או בע”פ ע”י מנהליה , סגל ההוראה וסגל העובדים.
9.3. הסטודנט מאשר בזאת כי הנהלת המכללה רשאית להרחיקו מתחומה מטעמי התנהגות בלתי הולמת.
9.4. הסטודנט מתחייב בזאת ליידע את המכללה על כל בעיה בריאותית / עניין רפואי ו/ או ליקוי למידה/ נבצרות אחרת שעלולים לפגוע בלימודיו במכללה טרם תחילת לימודיו ובכפוף לאישורים מתאימים .
9.5. הסטודנט מצהיר כי ידוע לו שיהיה עליו לרכוש תוכנות חוקיות וגופנים חוקיים בהתאם לתוכניות הלימודים שאליה נרשם.
9.6. הסטודנט במסלול עיצוב גרפי מצהיר כי ידוע לו שעליו לרכוש רישיון סטודנט לחבילת תוכנת אדובי (הלימוד בכיתות המחשבים מתבצע על הרישיון של הסטודנטים בענן ). על פי תוכניות הלימודים שלו .
9.7. הסטודנט מתחייב בחתימתו לשלם למכללה עבור מסלול הלימודים שנבחר על ידו לשנת הלימודים הקרובה , שכר לימוד שנתי בסך ___________ כולל מע”מ.
9.8. שכר הלימוד בסעיף 9.7 כולל דמי רישום בגובה 500 ₪ אשר אינם מוחזרים לתלמיד אלא במקרה אחד בו, חלילה ,ביטלה המכללה את ההכשרה המקצועית.
9.9. מוצהר ומוסכם בזאת כי בכל שינוי / חריגה מתנאי ההרשמה / מבצע / מלגה שניתנו לסטודנט בעת ההרשמה ולרבות: בקשתו של הסטודנט לפריסת תשלום, דחיית תשלום, ביטול הוראת קבע, אי כיבוד תשלום על ידי הבנק , מחויב הסטודנט ע”י המכללה באופן מידי במלוא שכר הלימוד המלא השנתי למסלול הלימודים אליו נרשם.
9.10. הסטודנט שבחר לשלם באמצעות מערכת פיימנט מצהיר בזאת שבכל מקרה בו יופסקו התשלומים דרך המערכת, יהיה הסטודנט אחראי להסדרת התשלום ליתרת התשלומים שטרם נפרעו . לרבות עלויות המימון אשר העניקה המכללה כמענק לטובת הסטודנט .
חתימה וחותמת המכללה
חתימת התלמיד
שם התלמיד
10. ביטול הרשמה / הפסקת לימודים / הקפאת לימודים / החלפת מסלול / דחעעת מסלול לימודים סטודנט אשר נרשם למכללה, ומסיבות כלשהן החליט שלא ללמוד במסלול הלימודים הנוכחי יודיע על כך בכתב למדור רישום בדוא”ל לכתובת Office@orens.org.il או במכתב שישלח בדואר רשום :
10.1. מועד הפרישה ייחשב המועד שבו התק בלה ההודעה ואושרה על ידי מדור רישום. (הודעה טלפונית או מסרון בנייד אינה נחשבת כהודעה על הפסקת לימודים. רק הודעה בכתב שנתקבלה בפועל במדור רישום תחשב לעניין זה).
10.2. סטודנט אשר יודיע על ביטול הרשמתו עד 14 ימים מיום חתימה על הסכם זה (ובלבד שהלימודים טרם החלו) יחויב בשיעור 70% מגובה שכר הלימוד הנקוב בסעיף 9.7 להסכם זה בתוספת דמי רישום בסך 500 ₪.
10.3. סטודנט אשר יודיע על ביטול הרשמתו לאחר 14 ימים מיום חתימה על הסכם זה יחויב בשיעור 100% מגובה שכר הלימוד הנקוב בסעיף 9.7 .
10.4. מובהר ומודגש כי רישום לקורס/ לימודים לאחר שכבר החל הקורס/הלימודים כמוהו כתחילת לימודים לכל דבר ועניין, בין אם נכח ובין אם לא, וכי ככל ויחליט הסטודנט על הפסקת לימודיו ויודיע בכתב על רצונו להפסיק את השתתפותו בקורס /לימודים הרי שחיובו בשכר לימוד יהיה בהתאם לסעיפים 10.2 עד 10.3 בהתאם למועד בקשתו בכתב להפסיק את לימודיו.
קבלת תכנים דיגיטליים מהווה תחילת מסלול לימודים
10.5. הקפאת לימודים :סטודנט במהלך לימודים, המבקש להקפיא לימודיו במכללה, לא יאוחר משלושים ימים מיום תחילת מסלול הלימודים יגיש בקשה בכתב למדור רישום. תקופת הקפאת הלימודים לא תעלה על שנה קלנדרית (מתייחסת לשנה על פי לוח השנה הלועזי המתחילה ב-1 בינואר ומסתיימת ב-31 בדצמבר) כלומר היה וההקפאה נעשתה ביום 1.4.24 הרי שתקופת ההקפאה לא תעלה על פרק זמן גדול יותר מ-31.3.25, קרי ביום 1.4.25 כבר לא יהיה תוקף לתקופת הקפאה ועל הסטודנט יהיה לשלם שכר לימוד בהתאם לקבוע לעיל בהתאמה למועד הפסקת לימודיו.
10.6. חידוש לימודים: סטודנט אשר בקשתו להקפאת לימודים אושרה, והוא מבקש לחדש לימודיו, יפנה את בקשתו בכתב למדור רישום במכללה לא יאוחר מ-30 ימים בטרם חידוש הלימודים. סטודנט שהקפיא את לימודיו ומחדש אותם, יחולו עליו דרישות המכללה התקפות בשנה שבה יחדש את לימודיו כאמור לעיל. סטודנט שהקפיא את לימודיו ובתום שנת ההקפאה החליט לבטל את הרשמתו, יחולו עליו ההחזרים הכספיים אשר פורטו לעיל.
10.7. במקרים חריגים ומיוחדים, שבהם הפסקת הלימודים נובעת מנסיבות של כוח עליון, יהיה התלמיד רשאי לפנות בכתב להנהלת המכללה ולבקש החזר חלקי של שכר הלימוד. ועדה מטעם ההנהלה תשקול את הבקשה לגופה, והחלטתה תהיה סופית.
10.8. המכללה רשאית להשהות את מועד פתיחת הקורס בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי בכפוף לאילוצים המתרחשים במשק. המכללה רשאית לדחות פתיחת מסלול לימודים ב 90 ימי עסקים בעקבות מצב בריאות כללי / מלחמה /בטחון / מפגע טבע דחיית מסלול אינה מהווה עילה לביטול הלימודים הביטול נעשה מכורח הנסיבות.
10.9. החלפת מסלול תתאפשר עד חודש מתחילת מסלול ההכשרה הייעודי ( ללא כלים דיגיטליים )וכל זאת בכפוף לאישור המנהל הפדגוגי . במידה ויחליט הסטודנט להחליף מסלול הכשרה מקצועית בתקופה העולה על חודש מתחילת מסלול ההכשרה הייעודי יהיה מחויב בדמי מעבר בסך 2500 ₪ ובתשלום הפרש שכר הלימוד בין המסלולים , אך לא יינתן החזר כספי במידה ויבחר מסלול לימודי בעלות נמוכה יותר. מובהר כי הבקשה תוגש בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני .המעבר יהיה כפוף לאישור המנהל הפדגוגי.
חתימה וחותמת המכללה
חתימת התלמיד
שם התלמיד
11. חומרי שיווק ופרסום וקניין רוחני
הסטודנט מאשר בזאת לתת פרסום פומבי לחומרים הצבורים במכללה וכל חומר הקשור אליו ללא תמורה ,לרבות שמו תמונתו ופרטיו. כל הזכיות ,ובכללן כל הזכיות הקניין הרוחני בעבודה של הסטודנט שנעשתה במהלך לימודיו ו/או שהוגשה במסגרת מטלה או מבחן המכללה (להלן :”במהלך לימודיו “) שייכות למכללה במלואן.
12. חל איסור מוחלט להעביר את הזכאות לימוד בקרוס/ לימודים לאדם אחר הזכות ללימודים היא אישית לאותו אדם אשר רשום כתלמיד המכללה בלבד
13. אני מצהיר כי הובהרו לי תנאי הרשות הבוחנת לגבי הרשאה לגשת לבחינות .
14. המכללה ערוכה לכל תרחיש ושינויים אליהם יידרש המשק נוכח תקופת משבר בריאותי / מדיני במקרה של הנחיות והגבלות למידה על ידי המדינה על הסטודנט להתחייב להתאמות הבאות:
14.1. למידה בחלוקה לקפסולות בהתאם להנחיות המכללה לקבוצות הלימוד שנקבעת
14.2. הסטודנט מתחייב ללמידה מקוונת – דרך רשת האינטרנט בפלטפורמות שונות .
14.3. הסטודנט מתחייב לעמוד בכל המטלות קורס / לימודים / מסלול שלו כחלק בלתי נפרד מתוכניות הלימודים הכוללת : הכנת שיעורי בית , נוכחות בשיעורים, מטלות, משימות ומבחנים.
14.4. נוכחות דיגיטלית מצד התלמיד בשיעורים הינה חובה ותחשב כחלק בלתי נפרד מהנוכחות הנדרשת בקורס / מסלול .
14.5. המכללה רשאית להשתמש בכתובת המייל / מספר הנייד לצורך דיור והודעות .
14.6. לימודים בתקופת מצב בטחוני / מלחמה יעשו בהתאם להנחיות פיקוד העורף
14.7. המכלה רשאית ללמד בלמידה מרחוק/ לבטל שעורים / לדחות שעורים בהתאם לצו השעה והמצב הבטחוני .
15. שיפוט :
מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר ועניין הנובע מהסכם זה הוא בית המשפט המוסמך בעיר חיפה וקריות.
נחתם ביום:____________
חתימה וחותמת המכללה
חתימת התלמיד
שם התלמיד








